Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Mesela...

Mesela...
 

Mesela,

Başparmağımda kurdeleymiş soluklanmak…

Ve ben bakmamışım bir zaman.

Nasıl olur çatlaması damarların…

Kılcal kılcal…

Kıl…

Cal…

Gözümün bebekleri

Sütten mi kesilir?

Vakitsiz göbeği mi düşer kuzunun?

Meydan okumak,

Sevdiğim cümlelerin,

Altını çizmek mi,

Fosforlu kalemle…

Seçebilir miyim

Parmağımı

Çakal gecede…

Bak bir de

Kusa kusa dünleri

Gevişcene

Solurken…

Eskizleri yuttururken

Kübik, konik,

Ve komik…

Molozlara

Kurarcana gökdelen…

Yükseklik korkumdan değil

Bakamamam aşağı.

Bulutları sevmemden…

A canım,

Gömmedim kendimi

Anasınıfı ellerimle yazdığım cümlelere.

Şimdi yazım

İnci gibi

Sırma sel…

Ama sana,

Tutanak…

Zabıt…

Raptuzapt…

Çek çıkar içinden

Kirli düşünce…

Amanda aforoz…

Az zorlasan terki diyar…

Ben karanfili senle sevdim daha çok…

Varsın olmasın şimdi.

Vakti değil derim dermenin…

Mesela,

Başparmağımda kurdeleymiş,

Soluklanmak…

Ben , düşmanmışım kendime.

Rafa kaldırmışım sözleşmeyi.

Sümenaltı etmişim…

Üstüne ,

Kum, çimento, su…

Denize salmışım…

Varmışım işte…

Yosuncana…

Efil efil …

Güldürmüşüm salındıkça,

Balıkları…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..