Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
418
 

Mesele bu mu yani; türban?

Mesele bu mu yani; türban?
 

Bunca eğitim almış, bunca ülke, toplum görmüş geçirmiş, bunca kitap okumuş, takım elbise giymiş kocaman adamlar kadınlar; sorarım size ülkeyi böldüğünüzün farkında mısınız, hem de yasal yollardan bunu yapmaya çalışıp da yasanın size uymadığı yerde, bir kılıf bulup milleti de buna alet ederek bikaç kurul toplayıp dayatma onaylama çabasına girerek gitiğiniz kör yolun nasıl da farkında değilsiniz hayret!
Toplanıp toplanıp ses yükselterek birbirinize hakaret etme hevesinizle ne kadar çirkinleştiğinizin nasılda farkında değilsiniz.. Oraya bunun için getirilmediniz siz..
Bu ülke bizim bir başka ülkemiz Türkiyemiz yok..
Türbanlısı, başörtülüsü, açığı, saçığı hepsi bizim insanımız bunu nasıl idrak edemiyor beyniniz hala anlamıyorum..
Nasıl olur da bunca yıldır bu insanlar yanyana refah içinde yaşarken bunları karşı karşıya getirme çabasına girdiniz ne akla hizmet merak ediyor insan..Arkadaşı arkadaşa düşman hale getirdiniz tebrik ederim..
Aylardır bir bez parçası üstüne konuşuluyor tartışılıyor, buna alet olup herkes bunu konuşuyor konu uzuyor uzuyor.. Onlar türbanı açtıkça siz asıl önemli şeyleri konuşsanız umursamadan, tepkide vermeseniz bu kadar büyümezdi belkide bu konu..neyin üstüne çok konuşulursa o yaşam şeklimiz haline geliyor çünkü...Biz bununla yıllardır zaten karşılıklı saygıyla yaşıyorduk..Ne zaman gördünüz zulmedildiğini birisine açık ya da kapalı diye, o zaman bu konu niye..Bunu gündeme taşıyınca sayıları arttı yada azaldı mı?Hayır asıl sayı artmadı ama sembolik sayılar arttı.. Sadece insanlar aynı ırktan aynı kandan birbirinden neredeyse nefret eder hale geldi...

Siz hükümet diye seçilenler evet halkın oylarıyla o koltuklarda oturuyorsunuz. Ama bu insanlar sizi bir bez parçasını bahane edip heryere sokun dini kendi ticari siyasi amaçlarınıza alet ederek çirkinleştirin diye sizleri seçmediler eminim..
Yıllardır adını unuttuğumuz örgütler, topluluklar, terör hortladı gelişinizin akabininde.. Sokaklarda araçlar yakılıyor, araçlar aranıyor, şehitler veriliyor, İnsanlar güvensiz, huzursuz...Naziler tarihi naziler bunca yıl sonra bu kadar bariz gün yüzü gördü sayenizde hemde başka bir ülkede sizin insanınızın canını alarak ne acı.. Bu tablodaki büyük payınızı görebildiniz mi peki.. Dışarda ve içerde, hatta tam yanıbaşınızda belki fırsat kollayan ne çok çakal var bizde bu durumdan nasiplensek kimse uyanmadan diye farkındamısınız sayın beyler bayanlar...
Unutmadan okumuş cahil daha tehlikelidir...
Siz hangi vicdanla kendi halkınızı, insanınızı, kendinizi ateşin içine bilerek isteyerek atabiliyorsunuz?
Türbanlı, başörtülü yada fönlü, eminim sizden hepsinin tek isteği ülkesinde huzur, barış ve güven içinde yaşamak olurdu..
İnsanlarımız can veriyor hemde yolda yürürken, bir amaç uğruna yada cephede değil; tesadüfen!..Ne türbanı, başörtüsü, açığı, saçığı; candan bahsetmemiz gerekmez mi şimdilerde.. Daha yaşanılabilir bir ülke bir dünya nasıl yapabiliriz dememiz gerekmez mi?..O başa oyla yada başka şekilde getirildiyseniz nasılsa artık; asıl görevinizi yapıp, bu ülkeyi daha yaşanır hale getireceksiniz milleti birbirine düşürerek değil.. Peki sizi seçenler; durumun bu hale geleceğini tahmin bile edemezlerdi heralde biçoğu farkında bile değil.. Umarım neyin ne olduğunun farkına varırlar artık en kısa zamanda...
Başörtülüsü, fönlüsü, herkes girsin kurumlara, artık karşı değilim...Herkes saygı göstersin yeterki birbirine insanlığı unutmadan, yeterki bitsin artık bu aylardır konuşulan tartışılan, kavgası edilen mesele ki, sıra gelsin artık asıl konuşulması gerekenlere...
Bu ülke bizim hertür insanıyla sahip çıkalım..Uyanın artık beyler bayanlar bu ülke elden gitmeden...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Mesela o bez parçası falan değil, olamaz, İspanya'dan mesaj gelmedi mi bizlere "Evet simgedir velev ki" diye? Nasıl kapılıyor insanlarımız gencecik kızlarımız bu dalgaya anlaşılır gibi değil. Koskoca Türkiye'yi bir parça bezin bölmesine yıkmasına izin vermeyelim.

martimur 
 18.05.2008 21:12
 

yok bu Cumhuriyetin bizden başka kimsesi.

seringel 
 08.03.2008 19:48
Cevap :
evet bu yüzden unutmamalı,unutturmamalı,alıştırılmamalıyız,hergün hatırlatmalıyız ve her cumhuriyet çocuğu gibi sahip çıkmalıyız,azımsamadan üstümüze düşeni yapmalıyız ve inanın bizim sayılarımız çok daha fazla sadece azmışız gibi lanse edilmeye çalışılıyor ama inanın hiçte öyle değil...  08.03.2008 22:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3
Toplam yorum
: 9
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 406
Kayıt tarihi
: 09.10.07
 
 

1981 Antalya doğumluyum,yazmak benim hayatımın en anlamlı yanı, yazdıklarımı paylaşmaksa buna daha..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster