Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '10

 
Kategori
Anılar
 

MeSeNe aldım

MeSeNe aldım
 

http://www.loadtr.com/367883-melek_msn_avatarlar%C4%B1.htm


Yalnızlık zormuş, baya zor. Torunlar da “İkinci Bahar” diye bir şey var, diyor. Merak edip öğrendim, bir kez daha evlenmeliymişim. İyi de nasıl evlencem, kim alır beni?

Kaç gece “İkinci Bahar” ı düşünmekten uyuyamaz oldum.

Eyicene düşündükten sonra vaziyeti durumu izah eden mektubu dilimin döndüğünce yazıp, en sevdiğim torunum Ali’min (Kendisine Devlet-i Ali, diyorum) yastığının altına koyup utancımdan üç gün kaçtım. Evden uzakta o günlerde aklımda hep Bahar vardı, onu düşündüm.

Mektubumda yazdım: “Biricik torunum, Alim, Devletlüm, yalnızlık öyle zor, gel sen Bahar işini hallet. Bu dünyada senden başka kimim var benim… diye devam eden mektubun sonunda ben Baharı istiyom be Alim, diye bitirmiştim.

Duygusal has çocuktur Ali. Tahsilli de, liseden terk.

Torunum Ali beni buldu: “Sen hangi Baharı istiyon dede?” diye sordu. Dedim, “İkinci Bahar, onu istiyom.”

İnsan utanıyo emme, bıçak kemiğe dayanmış bi kere.

Devlet-i Ali uyanık çocuk, tahsili kadar da akıllı hemi de. Dedi ki: “He dedem, anlıyom seni de, başkaları anlamaz emme.”

“Nedicez kurban olduğum?” diye sordum. “Kolay” dedi, “Halledicez İNŞALLAH.” Âlem-i hayali umudumun direği Alim benim. Allah bol baharlı ömürler vere…

“İşe karizmatik başlayalım” dedi torunum.

Pazardan Hacı Murat adında arabayı 3.200 TL para vererek almakla işe başladık. Otomofilin orasını burasını elleterek “cillop gibi oldu be dedecim” dedi. Buz beyazı makam arabasının ardına da: “Dedem Saolsun” diye yazdırmış, aslan torunum.

Nüfus müdürlüğünden memlekette ne kadar bana uyan dul hanım bayanefendi varsa gittik gitmesine de beni beğenen bayanlar koltuk değneğime taktılar nedense.

Günler baharımı aramakla geçti gitti.

Baharı düşündüğüm güzel bir günde torunum Ali: “Dedem benim, senin için EmEsEn aldım” dedi. Şaşkın bakışlarla kendisine baktığımda, “Üzme dedem tatlı canını, sen baharını düşün. Hem EmEsEn dediğin alt tarafı senin için maliyetine 70 TL” dedi.

Ben de “Hakk’ıdır İstiklal Hakk’a tapana, benim için yorulup em-es-en alana” diyerekten 70 TL bayıldım kıymeti belirsiz en sevgili biricik torunum Devletlüm Ali'ye.

Not: Buralarda yazı yazmak ne zormuş. Torunum Ali sağ olsun, şimdi o benim editörüm olmuş. Her düzelttiği yazı için de hakkı olan 25 TL alacaklı olmuş. Bir de yazılarımın telif hakkı ne demekse, onunmuş.

 
Toplam blog
: 6
: 607
Kayıt tarihi
: 10.11.10
 
 

Bu koca dünyanın kocaman sorunları ile kocalmış yaşlı bir adamım. Eski gazete ve dergileri okumayı, ..