Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Meşhur Olmuşum, Haberim Yokmuş

Meşhur Olmuşum, Haberim Yokmuş
 

Bugün, tesadüfen, internet aleminde meşhur olduğumun farkına vardım. Tam on sekiz ay önce yazmış olduğum bir yazım, meğerse sanal atmosferde fırtınalar estirmekteymiş.


<ı>Leyla Mecnun’un Nesiydi Sahi?” ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=11923 ) başlıklı yazım, benim tespit edebildiğim kadarıyla, 110 tane sitede yayınlanmış. Bu siteler içerisinde; acil tıp teknisyenlerinin, Amasya-Konya Selçuk-Kırıkkale üniversiteleri öğrencilerinin, sağlık personellerinin, maliyecilerin, kendilerini “Türkiye’nin en büyük kadın sitesi” olarak tanımlayan Kadınlar Kulübü üyelerinin, çember.net paylaşımcılarının ve aşk-sevgi forum paylaşımcılarının sayfalarını görebildim.


Yine dikkatimi çeken; iki farklı dini cemaat sitesi ile iki farklı Kürtçü sitede de yazım yayınlanmış. Bir de “Çamlıyamaç Köyü” sitesi ilgimi çekti mesela.


İki adet de blog sitesinde gördüm yazımı. İki blog yazarı, almışlar koymuşlar sayfalarına yazıyı, noktasına virgülüne dokunmadan.


İşin acı tarafı, bu, yüz on civarındaki siteden hiçbirinde, yazımın altında “<ı>Aydın Sevinç” imzası kullanılmamış.


İşte aşağıda; yazımı yayınlayan sitelerde, devamında yapılmış okur yorumlarından bazıları. Noktasına, virgülüne dokunmadan aldım.


Bu yorumları nasıl yorumlamalı, bu durumu nasıl değerlendirmeli, yorumlarınızı bekliyorum efendim.


* * *


-çok güzel bişey yaaaa özellikle aşkın tanımları hoşuma gitti


-bencede çok güsell yaa iyi ki paylaştın bzmle iyikalpli


-Gerçekten de öyle değil mi arkadaşlar...severken o olabilmek kaçımız bunu yapabiliyoruz ki..


-Harikaaaa...Emeğine sağlık...Süperdi Uğur


-Rica ederin cnm...


-leyla ile mecnunun fûzulinin bir eseri oldugunu ve gercekte boyle bır hıkayenın olmadıgını bılıyormuydunuz yanı leyla mecnunun hiçbişeyi


-cok güzel konu islemissiniz elinize saglik .. halen leylalar ve mecnunlar varmidir acaba siz ce ... bence vardir ... hoscakalin ...


-ben teşekkür ederim kardeşim Bilmem belkide vardır yada olmalı Dileğimiz olmasından yanadır


-hakketen ve gerçekten çok ama çooook etkileyici...Ruken kardeş,Eyvallah


-RABBIM RAZI OLSUN EMEGINE SAGLIK


-mademkı mecnun leyla ymıs...Belkı de bu yuzden asık olanlara sarhos olanlara yanı kısacası aklı basında olmayanlara dalgınlara karasevda cekenlere LEYLA denılıyor..


-Güzelmiş : ( o aşkı yaşıyamadıkatn sonra herşey hiç .(


-“<ı>Kız arkadaşı mı? Yoksa yavuklusu mu? Belki de çıktığı kız, görl frendi yani. Çatalkarası, çingenesi bile olabilir. Platoniğim ya da aşkımm mı diyordu sizce Leyla ya? Kimbilir belki de çıtır simidim falan derdi.” hepsini okudum ama bu bölüm daha güzel yaV ellerine sağlık hevale


-çok güzel spas heval...spas xweş hevalno harıka idi spas heval.+ çokça güzel heval..iskender pala havası var.ellerine sağlık..

-eyvallah abla güzeldi bunu ben yazacaktım baktım yazmışsın.....spas heval nerde böyle seven kaldımı yahu


-
işte aşk budur...güseldi gerçekten paylaşım için saol


-harikaaa.. keşke hakkaten aşık olabilsemm....tşk ederim paylaşımın için eylül

<ı>


-RİCA EDRİM ARKADAŞLAR<ı> YOLUMUZ MECNUN YOLU OLUR,,(ÜMİDİMİZ İNŞ..)

<ı>


-ben anladım artık..ben duygusuzum abi...abi ben sana bunu 6-10 senedir sölüom ama umudum var daha önümüzdeki 6-10 senelere..


-
çok güzel paylaşım teşekkürler... Günümüzün tikky aşklarına yalandan sevdalarına tokat gibi ir cevap anlayana...


-selam tiky gençlik :) ulaş kanki saol baba ya çok iyisin ya tuttum seni ya :) Süpersin kanki :P parti ne zaman veriorz baba ya...Ah ulan bu kızlar ayşeside bir meryemide bir adamı süründürür..Leyla gibi sevdiğim olsun dağlarda yosun tutuyum be..


-Önce taklit sonra tahkik eylül kardeş Biz gerçek Leylay'ı bulursak dediğin gibi ne mutlu bize Hamd-u Senalar O'na olsun...


-Leylamı arıyom ulaş ondan geciktim :) bulamadım daha olum.


-"Leyla, Mecnun un hiç bir şeyiydi. Mecnun zaten Leyla ydı." yaaaaaaaa diyesim geldii... çok anlamlıydı rabbim hepimize nasip etsin inş...Offf ne yazıydı ama ... Her bi cümlesi kendi içerisinde bütün...Alıntılayamadım canısım...Yüreciğine sağlık....Harikaydı...


-sağolun canlarım. Aşktır ki gerisi vesairedir diye boşuna dememişler.aşk alıntılanmıyor işte. süper yaaaaaaaa eline sağlık Sağol canımcım:)


-emeğine sağlık şerare...çok güzeldi...Teşekkür ederim canım.


-hep bunu savunmuşumdur hatta ayrılık acısı çekerken bir arkadaşım bizim aşkımız çok büyüktü deken tmm o zamn tam yerindesin en büyük aşıklar kavuşamayarak aldı bu ünvanı dedim bazen düşünüyorumda leyla olmam şart değil kavuşayım yeter


-ne kadar anlamlı bir yazıydı, ellerine sağlık şerare =) yüreğimi ferahlattın, Allah razı olsun...


-Teşekkürler gerçekten çok güzel bir hikaye...Çok güzeldi,çok etkilendim açıkçası.Ellerine sağlık.


-O özü bulup çıkarma, ona sahip olma, onunla yekvücut olmadır. Sen, o olursun, geçersin. Aşk, geçmektir...işte budur...ellerıne sağlık


-ilginç bi payşaşım olmuş bana göre... peki ferhat şirin in nesiymiş.. :) güzeldi saol esra...vhay be saol esrA;)


-çok güzeeeeel:):)tşkler..insan sewdiiyle bütünleşir zaten..herşeyi olr...ya cok guselmıs esoşum ya hemde cok anlamlı hep dusundurucu var olan seylerr tsekkurler gusleım bnmm


-çok özlü bir söz spas cane cok begendım leyloş hakikaten de vay be..ne coşkun bir duygu...ellerine sağlık leyloş xanımcım


-sağolun kızlar


-önce güldürüyor sonra da niye güldün diye suratımıza vuruyorsun Leyloş... Aslında Leyla ile Mecnun öncelerde kankiymiş sonradan hoşlaşmışlar biribirlerinden


-emeğine saglık leyloş ektileyici bir yazıymıs duygulandım ya allah herkezi bir leylanın mecnun'u yapsın

<ı>


-Mecnun Leyla'nın hiç birşeyimiş meğerse. <ı>Ne yani mecnun Light erkekmiydi?...
bilmem tanismadik... ama bizim mecnun papagandi


-La Ismail mahvetmedigin bi Leyla ile Mecnun vardi al hayirini gör, onunda suyunu cikardin

<ı>


-Gerçekten duygusu olan insan ne kadar kaldı acaba? Çok yazık.. Bunu bir kez daha gördük.. Gerçekten güzel bir paylaşım.. Ellerinize sağlık


-cook hos zamanın bazı asklarına harıka bir dokundurma saol paylastıgın için


-Hımmmm Güzel Bir Alıntı Yakamoz Emeğine sağlık , Bence Leyla/Mecnun Kerem/Aslı neo Romeo/Jülüet Hayal Kahramanları birilerinin anlattıkları masal...O devirlerde İnternetin, Playsiteşının,Televizyon,Radyo,Mp3 Çalar VS... alet ve edavatın olduğunu düşünün nerde kaldı aşk/meşk nerde kaldı masallara konu sevdalar, şimdiki aşklar 3/5 günlük kimse kendini kandırmasın herkes yeniii fırsatlar yeniii maceralar peşinde Masallara konu Aşklar/sevdalar Eskidenmiş çokkkk Eskiden...cok güzel bir yazi cok etkileyici,tesekkürler


-€linee saqqlık cnmm (;



@Geçen sene bugün "Melekler Sağda mıdır, Yoksa Solda mı?": http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=37972


@ "Leyla, Mecnun'un Nesiydi Sahi?": http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=11923


Not: Yazı fotoğrafı www.sefqilim.com adlı diteden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..