Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Meşhur Pehlivanköy Panayırı..

                                                                    Meşhur Pehlivanköy Panayırı..
 
Bendeniz Pehlivanköy Belediyesi'nce bu yıl  9-10-11-12 Eylül 2021 tarihlerinde 111.’si düzenlenen Trakya Bölgesinin en büyük Pehlivanköy Panayırının ilk gününde bulunmaktan dolayı kıvanç duydum.
 
Pehlivanköy Panayırı ilk gününden edindiğim izlenimlerim ise şöyle oldu: Gerek Türkiye'mizin diğer memleketlerinden ve gerekse çevredeki İl, İlçe ve köylerinden buraya tezgah açıp, iş yapmaya gelen Esnaf kardeşlerimiz ile Panayırı gezip, görmeye ve eğlenmeye gelen vatandaşların yoğun katılımı ile oldukça güzel ve renkli bir atmosferde mutlu geçti. Bugünle birlikte inşallah 12 Eylül Pazar gecesi sona erecek Pehlivanköy Panayırı her kesimden insanı bizler gibi mutlu eder. Ayrıca bugün Pehlivanköy Belediyesi tarafından Yönetim ve organizasyon açısından oldukça iyi hazırlandığını düşündüğüm Panayırda farklı insanları tanıma fırsatı olarak kişisel yaşamları ve işleri ile ilgili bilgi alma fırsatını da buldum. Örneğin Pehlivanköy kuş tepe köyünden Profesyonel Kurgu Fotoğrafçısı Gülşen Gürses Hanım tam bir Dünyaca ünlü ressam Vincent Van Gogh hayranı olduğunu ve yaptığı kurgu fotoğraflarda resim tablolarında ünlü ressama özellikle atıfta bulunduğunu ve ülkemizde kurgu fotoğrafçılığı işini çok az sayıda kişinin yaptığını belirtti. Bundan başka memleketinin Ordu adının Cevat olduğunu söyleyen inşaat ustası bir bey yağlı boya resim tablolarının bulunduğu alanda bana kendince bir tablonun açıklamasını yaptı ki, ağzım beş karış açıkta kaldı. Cevat Usta, Etem Bey şimdi bu resimde insanlar tarlada kafa kafaya vermişler harıl harıl çalışarak ekmeklerini alın teriyle helal yoldan kazanıyorlar. Ben buna dünyanın en güzel en saf duygusu diyorum. Berekettir budur. Üstelik bu alışverişte vefa, dostluk, kardeşlik, vicdan, adalet var, dedi. Bende bunlara karşılık kendisine iyi yürekli insan, sende de insanlığın en büyüğü var. Ne mutlu sana ve sen gibi olanlara ve olmaya çalışanlara. Seni tanıdığıma ayrıca çok memnun oldum, çok sevindim canım ağabeyciğim, dedim. Öte yandan bir güzel sürpriz olarak, Pınarhisar ve Lüleburgaz’da Şubeleri bulunan A Isıtma Firmasının sahiplerine rastladım. Onlarda Panayırda A Isıtma Sistemlerinin tanıtım ve satışı için stantlarını kurmuşlardı. Karşılaşmamız beni de onları da ziyadesiyle mutlu etti. Bana sıcak bir şeyler ikram ettiler. Stantlarının önünde aynı masa etrafında birlikte yarım saat kadar oturduk. Sohbetlerinden çok keyif aldım. Kendilerine misafirperverlikleri ve çok güzel sohbetleri için çok teşekkür ederim. Ayrıca Yalıbor'un sahipleri ile de görüştüm. Karşılıklı hal ve hatır sorduk. Kendileriyle tanışmaktan dolayı büyük mutluluk duydum. Şeker tadında sohbetleri için kendilerine çok teşekkür ettim. Hayırlı işler diledim. Bunlardan başka Panayırda satış yapan esnaflara işlerinin gün boyu nasıl geçtiğini sordum. Onlarda bana Trakya’nın en büyük panayırında bulunmaktan ve buraya gelen Halka hizmet vermekten duydukları memnuniyeti dile getirdiler. Benimle fotoğraf çekildiler. Son olarak, Ak Parti Lüleburgaz İlçe Başkan Yardımcısı Soner Orgun'a denk geldim. O da, Panayırda gıda ürünleri standı açmıştı. Beni çok iyi karşılayarak, ağırladı. Yanından ahyrılmadan önce bir kare fotoğraf çekildik. Kendisine çok teşekkür ederim.
 
Pehlivanköy Panayırı, üç gün daha devam edecek ve bu Pazar günü son bulacak. Bu güzel panayıra gitme imkanınız varsa mutlaka gidin diyorum. Kesinlikle pişman olmayacaksınız. Eminim ki, çok keyif alacaksınız.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..