Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '12

 
Kategori
Mizah
 

Meşhur Türk Yalanları

Meşhur Türk Yalanları
 

Türk Milletine özgü yalanlar yok değildir.

Bazıları şunlardır;

 Biliyorsun seni gözüm gibi severim.

 Bunu yap, benim ciğerimi ye.

 Dün bir balık tuttum, inanmazsınız ama kolum gibiydi.

Kaç karıştı balık?

Kolum gibi dedim ya.

 Geçen gün arabaya ses sistemi aldım, öküz gibi ses çıkarıyor.

Öküz nasıl ses çıkarıyorsa, artık.

 Sana ilk görüşte tutuldum.

 Biz birbirimiz için yaratılmışız.

 Sen olmasan hayatımın bir anlamı olmazdı.

 Yol tarifinde hemen şuracıkta denilen yer, en az bir km uzaktadır.

 Turistleri çok severiz.

Ama en çok da onları kazıklamaya çalışırız.

 Bir fare gördüm, kedi kadar vardı. Hatta kedi ondan küçük bile kalır.

 

 Mutfakta da genelde tartı aleti bulundurmayız.

 

Mutfak ölçülerimiz “bir tutam maydonoz”,

“bir küçük çay kaşığı karabiber”,

“Yetecek kadar su”dur.

 Mesela birine dükkan yada dairenizin kaç metrekare olduğunu sorarsanız. .

 

“g..t kadar bir yer” diyorsa, Bilin ki ona göre küçük bir yerdir.

“Ne kadar, ne kadar?”

G..t kadar dedim ya.

 Bir yerin kalabalık olduğunu söylemek için,

“kolumu sallasam birine çarpardı”

Akşam gece klubüne gittik, iğne atsan yere düşmezdi.”demek çok dolu idi anlamına geliyor.

 Bir de televizyona çıkarılan birine “70 milyon bizi izliyor demiyorlar mı?

Sanki Türkiye’de yaşayan 70 milyon insan işini gücünü bırakmış, trafikte arabayı durdurmuş TV ye bakıyormuş gibi.

 “Bir dünya iş.” Çok iş anlamına gelir.

 Bir de en çok denilen yalanlardan “Dünya ya  gelsem yine bu mesleği seçerdim.”

 Issız bir adaya düşşem yanıma şunu, bunu alırdım” yalanları vardır. 

Bir evde misafirler kalkmak üzere iken genelde söylenen;

"Kalsaydık, yerimiz müsait"

ya da

"Daha yeni geldiniz neden kalkıyorsunuz ki, kalsaydınızbir şeyler yerdik."

"Yemeğe kalsaydınız"

İşte bunlar bazı örnkeler, bunlar daha da çoğaltılabilinir.  

@stilwater1

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..