Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Söyleşi
Okunma Sayısı
250
 

Meşki alem dünyasında Hayyam'i söyleşiler 098

Meşki alem dünyasında Hayyam'i söyleşiler 098
 

Erha Soysaltürk; "Şu RA denilen Firavun ucubulerini gördükçe artık buralarda durmak bize yakışmaz"


Bahar gelince meyve ağaçları şenlenir de açar çiçekleriyle,  

Renk renk, tad tad meyvelerle dalları seyri salkım saçak olurlar,  

Ahmakla salak izdivaç eylese, sanmayın akıllı çocuk doğar,  

Gerçi akıl ile paranın, bir de imanın kimde olduğunu yüce Allah bilir,  

Aptal ile aklı noksan akıllı olduğunu sanır ama akıllı aptalı bilir… 

…… 

…… 

.... 

YANİ NE DEMİŞİZ: 

Fetva ile nasihat verir gördüğü her mecliste ahkam keser, titretir yürekleri, gözleri nemlendirir, koca koca endamıyla görse, çölde Firavunun mezarını, vallahi onu da bir aczi ucube sanır… 

İzmir - 2011 

…. 

 

ERHAN SOYSALTÜRK 

Bana ulaşmak için mi..? 

Buyurun, hep beraber; erhansoysalturk@hotmail.com 

Allahuekber…….! 

 

 

 

“Bu Yazı Milliyet Blog’daki “BAŞKA BİR TÜRKİYE YOK” köşesi için kaleme alınmış bir; Erhan SOYSALTÜRK yazısıdır. 

5846 sayılı, FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU Telif Hakları Yasası kapsamındadır. 

Yazar ismi ve Link verilerek alıntı yapılabilir. 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 225
Toplam yorum
: 16
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 390
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

29 Ekim 1923'te, Dünya'ya ilan edilen, Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kurmuş olduğu ve bi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster