Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Meşkin sönmez nârı, özde cânı dağlayan.

Meşkin sönmez nârı, özde cânı dağlayan.
 

Bir gün diledim tanrıdan, aşkı var kılan.
Ahi çilesinde ömrün, seni bana yâr kılan.
Bülbüle meftûn gülün al goncası kılan.
Mest-i hayali anın, şebi doyumsuz kılan.

Hiç usanmadım yokluğuna ağlamaktan,
Sen kokulu damlalara sarılmaktan.
Kasvetindi kırık yüreğimde çağlayan,
Meşkin sönmez nârı, özde cânı dağlayan.

Sabrımı tüten bacasıydın benliğimin.
Hüzün demetiydin grisinde her demin.
Sen ki ari buğu gönlümdeki erdemin,
Delice kıskanan Aslı’sıydın Kerem’in.

Engininde denizlerin hülyâna daldım.
Sensiz tanın ufkunda ışıltına sardım.
Ben ki yokluğunda gölgenle kaldım.
Söyledi kuşlar, kalbinde ben vardım.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..