Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '10

 
Kategori
Anılar
 

Mesleğinden utandığı için çevresine yalan söylüyor. Ne diyeyim, gülüp geçiyorum.

Ferhat şu anda 31 yaşında.

İkimizde farklı şehirlerde üniversiteyi okuyorduk. Üniversite yıllarında bir hafta sonu kendisini ziyarete gittiğimde beni evinde ağırladı. Sabah dışarıda kahvaltı yapmak için sınıf arkadaşını da yanımıza alarak aşağıdaki büfeye indik. Kahvaltı sonrası şehiri gezecektik. Fotoğraf makinesini almak için eve çıktı. Sınıf arkadaşı ile biz baş başa kaldık. Okudukları bölüm ile ilgili konuşmaya başladık. Ferhat bana Tekstil Mühendisliği bölümünde okuduğunu söylemişti. Ben de lafa oradan girdim. Sınıf arkadaşı şaşırdı. Düzeltme gereği hissetti Tekstil Mühendisliği değil, Grafik Tasarım diyerek. Pardon, ben yanlış söyledim Grafik Tasarım diyecektim şeklinde düzeltme yaptım. Tabi , arkadaşı durumu anladı ve detaylı öğrenmeye çalıştı. Ama fırsat vermedim ve başka konuya geçtim.

Ferhat yanımıza geldiğinde sınıf arkadaşı ipin ucunu bir kere yakalamıştı. Bırakmak istemiyordu. Kendisine sordu fakat kızarma ve bozarma arası karışık cevaplar alınca gülerek ortamı yumuşatmaya çalıştık. Konuyu değiştirdik.

Halen mezun olduğu bölüm üzerine ve mesleği ile ilgili olarak kendisini çevresine Tekstil Mühendisi olarak tanıtmakta. İlahi Ferhat, ne gereği var böyle basit yalanlar söylemeye. Hem zaten mezun olduğun bölümle uzaktan yakından ilgisi olmayan bir işle uğraşıyorsun. Tekstil Mühendisi olunca insanlar sana daha mı çok saygı duyacak? Boşver gitsin. Benim saf arkadaşım eşin bu duruma ne diyor, yaptığının yanlış olduğunu söylemiyor mu, seni uyarmıyor mu?

Anlaşılan bu yalan ömür boyu devam edecek. Ne diyelim, Allah akıl fikir versin.

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..