Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Meslek liselileri üzmeyin artık

Meslek liselileri üzmeyin artık
 

okul


Galiba herşey annemin süt dişimi adliyenin bahçesine gömmesiyle başladı. Hakim olmamı çok istiyordu, hangi anne istemez ki...

Ortaokul bittikten sonra hangi liseye gitsem diye ailem ve akrabalarım seferber oldu. Sağlık Meslek Lisesini kazandım ön kayıt yaptırdım, Endüstri Meslek Lisesine ön kayıt yaptırdım, düz liseye ön kayıt yaptırdım duydum ki memleketime Adalet Meslek Lisesi açılacakmış. Hemen ön kayıt yaptırdım ve akabinde kesin kayıt oldum.

Nasıl sevendim anlatamam. Hukuk Fakültesine girmek için bir adım daha atmıştım. Çünkü orta öğretim başarı puanı Hukuk Fakültesi için çok puan getiriyordu. Ama sevincim 1 sene sürdü. 2.sınıfa geçtiğimde hala devam eden meslek liselerine yapılan haksızlık işte o zaman başladı. Orta öğretim başarı puanı bizi mahvetti. Okulumuzdan 145 kişi mezun olduk malesef 1 kişi 4 yıllık bir fakülteye girebildi, okul birincisi olmasaydı oda giremiyordu.

Hayallerim uçup gitmişti. Okul bitti ben memurluk sınavına girip zabıt katibi oldum. Evet adliyeye girebilmiştim. Ama farklı bir unvanla.

Benim ve benim gibi binlerce meslek lise mezunu arkadaşım istemedikleri işleri yapıyor, hayalleri uçup gidiyor, artık benden geçti benden sonraki arkadaşların önünü açın ve bu adaletsizliğe son verin.

Canım annem sanada kızmıyorum. İyi yapmışsın adliyenin bahçesine dişimi gömmekle, dışarıya atsaydı ne olurdum kim bilir.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..