Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Meslek Yüksekokulları dökülüyormuş...

Meslek Yüksekokulları dökülüyormuş...
 

Bazen düşünüyorum da bizi yöneten değerli yöeticilerimiz, uzaydan mı geliyorlar? Yoksa bizim bilmediğimiz, ''Orijinal bir yönetici üretim merkezi'' mi var?

Neden benim ülkemi yeterince tanımayan ya da ''tanımamazlıktan gelen zat-ı şerifler'' çok geniş yetkilerle donatılır? Anlayan varsa beri gelsin? Ben işin içinden çıkamadım...

Sayın Milli Eğitim Bakanımız, 10 yıla yakındır bu ülkenin, önceleri kültüründen, son yıllarda da Milli Eğitiminden sorumlu Bakanıdır...

Şimdi sıkı durun, Bakanımız ne diyor: ''Meslek Yüksekokullarımız dökülüyor!''

YÖK, meclislerine isterse başkanlık yapacak yetkilerle donatılmış bir devlet adamı: BAKAN...

İsterse TBMM'de önerge verebilecek bir milletvekili...

Akademik ünvanını YÖK denetiminde almış, bir akademisyen (?)

Yani, bakkal Ahmet Efendi gibi sıradan bir yurttaş değil...

İnsana sorarlar arkadaş , ''Siz, bu okulları düzeltmek için gelmediniz mi o makamlara?'' diye...

Bu vatan evladı, bilim öğrenmek için koşmadı mı oralara? Bunca dersane masrafları boşuna mı yapıldı?

Bu meslekokullarımızı döküntü hale getiren acaba hangi anlayıştır?

Meslek Yüksekokullarına atanan binlerce hocanın (?) kariyer özellikleri nelerdir? Atamaları nasıl yapılmıştır?

O okulları ''Dibe vurdurmak'' için mi geldiler ?

Bu ülkenin üniversitelerinin, Avrupa'da ilk 500'e girememesinin sorumluları kimlerdir?

Haydi bunu bulmak için referandum'a gidelim...Hazır sandıklar ''Soğumadan''

Halkın işi gücü yok nasıl olsa!

Ara insan gücünün sıkıntısını gidermek için açılmadı mı bu Meslek Yüksekokulları?

En kaliteli ''Servis istasyonlarında'', neden MYO mezunları yoktur... Hep Teknik Lisesi mezunu doludur ?

Çoğu barakalarda ders işleyen MYO'ları hangi rektörlerin denetimi altındadır ? Vicdan nerede ?

YÖK Denetim Kurulları üyelerine yılda kaç ytl ödenmektedir? Bu kurulların işlevi nedir ?

En kaliteli fakültelerimizden mezun, pırıl pırıl Fizik, Kimya, Biyoloji gibi alan mezunları neden işsizdir?

Bu çocuklarımız, MYO'larda bilim araştırmacısı olarak görevlendirilemez mi?

Kahve köşelerinde eriyip gidiyor bu gençler !..

Yoksa bizim bilimsel araştırmalara ihtiyacımız yok mudur ?

Makam sevdası peşinde koşmaktan yorulan ''Verimsiz '' Öğretim üyeleri ''Emekli ''edilse ne kaybederiz?

Siyasi kaygularla UYDURUK üniversite açarak, yeni ve ''İÇİ BOŞ'' , MYO'ların türemesini onaylayanlar kimlerdir ?

Yoksa üniversitelerimizin tamamını satıp kurtulsak mı?

''Ben ne derim, tamburam ne çalar ? ''


 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..