Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Meslekler

Meslekler
 

http://80.190.202.79/pic/k/kalemucum/meslek.jpg


Meslekler dediğimizde aklımıza birçok alanlarda iş gelir. Örneğin; Doktor, öğretmen, muhasebeci, ressam gibi bir çok meslek gelir. Bu mesleklerden biri de öğretmenliktir. Öğretmen olmamız için çocukları sevmemiz, kültürlü, bilgili ve sevecen olmamız gerekir. Bir öğretmenin görevi çocukları eğitmektir. Bir çok öğretmen çeşidi vardır. Örneğin;Türkçe, matematik öğretmeni, resim, müzik ......... öğretmeni gibidir.
Diğer bir meslek ise ressamlıktır. Bu meslek bana göre çok eğlencelidir. Çünkü bu meslekte resim yapılır. İşte bu yüzden çok eğlenceli bir meslek. Ressamların resimleri çok güzel olur. Eğer ressam olmak istiyorsak ve resimde de yetenekliysek bunu ilerletmemiz iyi olur. Size bu meslekle ilgili bir anımı anlatmak istiyorum .
Babam sordu:
-Kızım büyüyünce ne olmak istiyorsun?
-Ressam olmak istiyorum.
-Alınma ama resmin pek iyi değil.
-Ama ben bunun okuluna gideceğim.
-Evet doğru kızım.
O arada Zeynep araya girdi:
-Ama benim resmim çok güzel.
Bende şöyle dedim:
-Herkes seveceği mesleği yapmalı.

 
Toplam blog
: 2
: 744
Kayıt tarihi
: 04.07.08
 
 

İlkokul 5. sınıf öğrencisiyim. Yazmayı ve okumayı çok severim. Milliyet Blog'da güzel yazılar yazmay..