Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '16

 
Kategori
Mizah
 

Mesleklere Göre Aşk(mizah)

Mesleklere Göre Aşk(mizah)
 

Mesleklere göre ilan-ı aşk

 

Ayakkabıcı:

ah sevdiceğim sensiz hayat bana bir numara küçük geldi, kalbimi vurdu, su toplattı hop hop hoplattı, canım yanıyor ne olur dön...

 

Bilgisayarcı:

açtım kapadım kendimi; yine de düzelemedim sensiz... printerım ol, yaz beni yarım yârim...

 

Kabzımal:

mevsimlik sebzeler geldi, hormonsuz domates geldi, kütür kütür hıyar geldi, sen gelmez oldun...

 

 

Terzi:

beli sıkıyorsa sevdanın, don lastiği gibi süneyim sana... Paçalarını kısaltma sevdiğim, servi boylum al yazmalım benim...

 

Müzisyen:

kalbimin sol anahtarı, yarımlık notam, bu porte var ya... Sana feda olsun

 

Kasap:

senin o bakışların yârim, iki kere çekilmiş kıyma gibi lap diye yapıştırır tezgâha beni... Sinirlerim ayıklanır sesini duyunca... Ben seninim artık, ister inegöl köfte yap beni ister cızbız...

 

Minibüsçü:

stepnemi kaybettim sen benden gittin gideli...

 

Avukat:

itiraz ediyorum sayın aşkım... böğrüm müvekkil misali yanmakta sana tutulalı.....

 

Manav:

Domates yanaklım... Patlıcan dudaklım... Enginar kılıklım... 3 kilosu bir milyonluk bir aşk değil benimki...

 

Milletvekili:

bizim kasabaya yapılacak köprünün inşaatına başladık...15 sene sonra... beni öyle değiştirdin ki vadettiklerimi yapmaya başladım...

 

Doktor:

öksür sevdiğim, ciğer filmin pırıl pırıl, gönlünce öksür sevdiğim... hapşır sevdiğim grip aşısı gibi senin aşkın, beni mikroplardan korur sevdiğim

 

Haber Spikeri:

iyi aksamlar... Evdeki telefondan bildiriyorum. Dün aksam beynime ulasan sinyale göre, sana aşığım ve seni çok seviyorum. Bir dahaki konuşmamıza kadar hoşça kal!

 

Çiftçi:

buğday başağı gibi sarı saçların, rüzgârda mağrur boynunu büker güzeller güzeli... gel de aşık olma...

 

Benzinci:

sulandırılmış mazot gibi motoru bozan adamlardan değilim ben... Petrol rafinerisine döndüm seni seveli...

 

Bodyguard:

seni çok pis döverim, benim asabımı bozma... Seviyoruz dedik ya... Şimdi kaybol...

 

 

 

 
 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..