Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

15 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Met Ajans Haber (Adam Olacak Çocuk)

Met Ajans Haber (Adam Olacak Çocuk)
 

Bu haberimiz bir hayli enteresan. İlkokul öğrencileri arasında yaptığımız ankette 1000 çocuğa sorduk:

"Büyüyünce ne olmak istiyorsun" ???

Binde bir ihtimal bile değil ama hayretler olsun ki bin çocuktan biri, belediye başkanı olacağını söyledi. Bu ilginç çocuğumuz yer seçimini de yapmış... İstanbul, hemdee büyükşehir belediyesiii. Doğrusu bayağı cesur çocukmuş... Bir o kadarda becerikli olsa bari gelecek hesabına... Yaşı şimdilik 9, adı ise Uçuk Pısırık... Şimdi kendisiyle yaptığımız röportajı sizlere aktarıyoruz:

- Sevgili Uçuk... Adınla başlayalım diyorum... Adın Uçuk, doğrusu sana yakışıyor fakat soyadın biraz ters gibi... Yani Pısırık, ne dersin?

- Yanlışsın amcaa... Asıl soyadım tamam. Çünkü nüfus kağıdımda da öyle yazıyor ama adım Uçuk değil Ufuk tamam mı?

- Afedersin Uçuk... Şeyy küçük... Yani küçük Ufuk. Hemen notlarımda düzeltme yapıyoruuumm, işte olduuu. Peki İstanbul' a belediye başkanı olup ne yapacaksın? En önemli vaadin, projen nedir bakalım?

- Şu anda boğazda iki köprü var, üçüncüsüde yolda... Ben başkan oluncaya kadar, herhalde köprü sayısı dört, hatta beş olur... İşte ben...

- Ufuk sözünü kesiyorum ama bu arada bir tahminde bulunabilirmiyim? Sanırım beşinci köprüden sonra sen altı, yedi, sekiiizz devam edip gideceksin öyle mi?

- Hayır be amca yaa, yine yanlışsın... Bıraksan anlatıcaz ama ikide bir fırrttt diye çıkıyosun yırtık dondan çıkar gibi... Kaç aylıksın amca sen sahiii?

- Çocuum terbiyeli konuş bakiim... Bak kameraman aabinin kırmızı sopası varmış ona göre hıııımmm!

- Amca bak... Boğaza birinci köprü yapıldı o gerdanlıktı... Sonra ikinci yapıldı, şimdide üçüncü olacak... Daha sonrada dört ve beş olursa, gerdanlık olacak, beşi bir yerde... Eee amca o boğaza 3- 5 köprüde ben yaparsam kuyumcular çarşısına dönecek yaani diimi? Ben sadece yapılmış olanları birbirine bağlayacağım!

- Na na nasıl yani, anlayamadım?

- Şöyle; boğaza karşıdan karşıya değilde enine, yani kıyıya paralel yol yapıcam ben... Yapılmış köprüleri havadan birbirine bağlayan, deniz üstü bir yol olacak bu... İlk köprünün ortasından başlayıp, taaa en sondaki köprünün ortasında bitecek. Böylece boğazın bir ucundan diğer ucuna çok kısa sürede gidilebilecek. Hemde çukursuz, virajsız, dört şeritli temiz bir yoldan... Naaberr?

- Vay bee... Kerataya bak! Velet süpper yaa, bu yaşta bu zeka. Sevgili Pısırık... Aman canım ne pısırığıı, cesur bu cesur! Sen bırak şu pısırıklığı, mahkeme kararıyla cesur ol... Aman sağlığına dikkat et çocuum, abur cubur yeme emii? Terli terli de su filan içme sakın... Bugün değil ama belki yarın İstanbul' a lazımsın sen tamam mı?

- Tamam amca... Şeyy benim artık gitmem lazım... Annem beni geveze bir amcaya götürecek yine... Sık sık gidiyoruz, boyna konuşup bana sorular soruyor... Deli midir nedir, amacının ne olduğunuda anlayamadım bir türlü... Odasının kapısında da psikolog yazıyor, ne demekse?

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..