Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

04 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
1717
 

Met Ajans Haber (Doğaçlama)

Met Ajans Haber (Doğaçlama)
 

İşsizliğin hiçde azalmadığı ülkemizde, cezalarında gaayet hafif olması kıyağı neticesinde hırsızlık, gasp ve kapkaç olaylarında anormal bir artış olduğunu, gözlü de görüyor gözsüzde...Bu suçların müdavimi olan şahıslar, ele geçselerde aldıkları cezalarla sadece biraz tatil yapıp, dinlenme imkanı bulmuş oluyorlar gibi bir görüntü var değil mi?

Kaçamayıp yakayı ve paçayı ele veren bu model suçluları, karakolda misafir edip salıvermek yerine, hak ettiği gerçek cezayı verip, ceza süresincede eğitip topluma kazandırmak, iş sahibi yapmak daha hayırlı olmazmı?

Bunlardan oyuncu olabilir mesela... Hem böylece mankenlerde oyuncuların dilinden düşmüş olurlar belki kimbilir... Zaten bunların çoğunun oyunculuğa istidadı var!

Otomobilin içinde yakalanıyor adam, niyeti teyp paketleyip uçurmak... Fakat ne yapıyor? Rol yapıyor... Arabaya oturmak için girdim diyor vatandaş... Yedirirse rolünü, çay, kahve serviside sorması muhtemel...

Biriside suç üstüne çeyrek kala kaçıyor polisin elinden... Kovalanan uyanık bir camiye dalıyor namaz vakti... Başlıyor rol icabı yalandan namaz kılmaya... Çıkışta polis engeline takılınca yeminler gırla gidiyor ama nafile... Zaten kıldığı namazda nafile...

Komiser daha uyanık, ayaküstü tek sorulu bir sınav yapıyor hemen...

"Demek içeride namaz kılıyordun, olayla alakan yok öylemi"?

"Ee evet komserim benim bişeden haberim yok vallaaa"

"Söyle bakalım o zaman, sabah namazı kaç rekat"?

"Eeee şey yaa... Kem kümm"...

"Alın lenn şunuu, alın içerii".

Sanırım bundan böyle sabah namazının kaç rekat olduğunu hiç unutamayacak... Fakat böyle senaryosuz, doğaçlama oynamakta kolay değil, herkes oynayamaz yanii...

Bakın, izleyin... Herkes izlesin... Göreceksinizki hepsi oynuyor bunların. Ama hepsiii...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

1980 öncesi yillarda gecen bir olay...bir tren istasyonda duruyor.. yolcular asagi iniyorlar takipte olan sag görüşlü o sehrin gencleri sol görüşlü olarak bildikleri yolcuya dayak atcaklarya bahane, gel lan burya diyorlar, oku su süreyi yolcu genç basliyor okumaya,oku diyen genç hemen yani başında olan arkadasina dinle sunu dogru okuyormu:) eline saglık iyi bir konuyu islemişsin.

griadam 
 04.10.2007 20:48
Cevap :
Sevgili Ali... Senin hikayede bayağı gırgırmış yaa :) heh heh... Vatandaş kendide bihabermiş yani :-)) Teşekkürler Ali kardeş, eksik olma, sevgiler...  05.10.2007 1:28
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1907
Toplam yorum
: 4304
Toplam mesaj
: 437
Ort. okunma sayısı
: 3696
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster