Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Metin Şentürk, Okan Bayülgen'e karşı

Metin Şentürk, Okan Bayülgen'e karşı
 

Güzel İnsan Metin Şentürk


Metin Şentürk gözleri görmediği halde gören bir sürü insandan daha keskin iç görüye sahip. Daima neşe veriyor insanlara...

Bir gazeteci "yahu Metin uzun zamandır seni göremedim" diyor. Metin Şentürk " ben seni çok daha uzun zamandır görmüyorum " diyerek. Farklı bir boyuta taşıyor insanları.

Okan Bayülgen, Metin Şentürk'ü konuk olarak davet edip, ona soruyor " Metin kadınlar sana acıyormuş, acıdıkları için seninle oluyorlarmış, ne dersin?"

Metin Şentürk'ün yerine gözleri gören bir çok erkek, böyle bir soruya, savunma ve saldırıyla tepki verirdi, fakat Metin " Ağabey, bana daha çok acısınlar" dediğinde seyircinin gözünde gerçek bir yıldız oldu, hayranlık ve özenti duyguları içindeki vatandaş, gülerek Metin Şentürk'ü takdir etti.

Kendimizi bu kadar ciddiye almasak, gözleri görmeyen birinin kendisiyle böylesine bir arslan yürekle dalga geçme özelliğini kendimizide geliştirsek ne güzel olur!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..