Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Metres mi tutsaydım!

Metres mi tutsaydım!
 

!!!


Günler sonra Sn Toprak açıklamasını yaptı. Metres mi tutsaydım !

Nasıl yani !

Ben mi artık algılamamı kaybettim yoksa insalarda ar damarı diye birşey mi kalmadı !!!

Artık algılamakta güçlük çekiyorum.

Bu mevzuda herkes bir şeyler yazdı; konuştu.

Bu konuda benimde aklıma takılan şeyler oldu haberin gazete manşetlerine geçmesinden sonra Türkiyede ki yaşamların hangi boyutta nerde olduğu gösterir manzaralar oldu.

1-) Kızın babası açıklamasında kızımı okutacağı sözünü verdi demiş...
Okutmak için kızını gerçekten bu kadar parasızmıydınız yoksa zaten paranın gücü sizi korkuttumu , bir diğeride izin vererek kızını metres olmaktan mı kurtardınız !

2-) Toprağın ilk eşinden olan çocukları resmi nikahın iptali için davalar açılacak mış ?

Niye çünkü mal varlığı bölüşülecek ya birde çocukları olursa ilerde aman aman düşürülen durumlara bakın siz cinayet sebebi....genelde hep böyledir...ileriki zamande manşetleri görür gibiyim Toprağın oğlulları bir birlerini vurdu niye mirastan eksik pay almış diye !

3-) Asıl aradaki yaş farkıyla baş etmek zorunda olan küçük kızı düşünmek lazım!
Ne olacak bir an hayal ettimde aklım almıyor inanın aklım almıyor.. Nasıl seslenecek Baba mı ağabey mi, kocacığım mı diye.. offf daraldım bir anda.

4-) Ayrıca dini kullanarak geçmişte zorunluluk nedeniyle yapılan şeyleri baz alıp yaptığı şeye kılıf uydurmak sadece biz Türkler has bir durumdur. Sn.Toprak Peygamber efendimizde 16 yaşında kadın aldı der ve yaptığı ırz düşmalığına kılıf uydurur.. offf ki ne offf .

Herşeyde olduğunu gibi dinide işte böyle kullanır olduk.. Nasılsa dinimiz dört kadına kadar izin var.

Allah bizlere akıl verdi birazda onu kullansak.

5-) Erkeklerin belli yaştan sonra kendinden geç kadınlara ilgi duyması neyi ispatı çok merak ederim... Erkekliğini mi , seks gücünü mü neyi ! ..kimi uçkur der hemen ... offf ki ne offf ..

Allah bizler akıl verirken ar namus haysiyet gibi güzel olgularıda verdi yerinde zamanında ve akıllıca kullanmak için.

Nerde !

Ne zaman kaybedik !!

Ama olsun Metres mi alsaydı demi !!!

Neyse zenginin parası züğürdün çenesini yorar benimkide o şimdi.

Adam param var diyor başkada birşey demesine gerek yok zaten...

Allah beni ve ailemi ve de tüm sevdiklerimi paranın gücünden korusun.

Sevgilerimle.

Gelincik.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..