Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
İstanbul
 

Metrobüs

Metrobüs
 

İstanbul’un ulaşımı sağlayan metrobüs duraklarına ulaşamayan engelli ve yaşlı vatandaşlarımızla ilgili İETT Müdürlüğüne bir mail göndermiştim. Sayın İstanbul belediyesi başkanı Kadir Topbaş’ın memurunun verdiği cevaba bakarmısınız…

Ben Metrobüs duraklarına yaşlı ve özürlü vatandaşların nasıl ulaşacağını soruyorum. (Ulaşmaları mümkün değil, ulaşamadıkları için, Metrobüslerden nasıl faydalansınlar) Ben ne soruyorum , onlar (AKP ye bağlı yönetim) ise işine geldiği gibi cevap veriyor…

Böyle bir cevaba kargalar güler, hemde katıla katıla...

Sayın Topbaş. İstanbul da Metrobüsleri yaşlılar ve engelliler kullanamazlar.(çünkü duraklara ulaşamazlar) Niçin kullanamayacaklarınıda açıklayan bir cevap yazsanıza…Lütfen.

AKP belediye başkanı olarak yaşlıları ve engellileri unuttuk. Asansör koymadık, engelli yolu yapmadık özür dileriz cevabı yerine, olmayan bir uygulama için, personeli uyardık diye cevap yazıyorlar...Vatandaş nasılsa masallara inanıyor.

Aşık mahsuni ne güzel yazmış;

“Yuh yuh soyanlara soyup kaçıp doyanlara

Fakire, yetime, halka kıyanlara
Yuh nefsine uyanlara yuh”
 2010-06-12 19:37:39 tarihli mesajınız:

“Öncelikle Metrobüs sitemi için teşekkürler.. Metrobüslerin duraklara sıfır yanaşması özürlü ve yaşlı vatandaşlar için çok iyi düşünülmüşte; Mesala Altunzade metrobüs durağına gidecek özürlü veya yaşlı vatandaşın, bu duraklara nasıl ulaşacağını merak ediyorum... Ve öğrenmek istiyorum.” Latif Başaran

Sayın Latif Başaran,

“İETT'ye yaptığınız başvuru incelenmiştir; Metrobüs hattımızdaki tüm şoför personellere engelli ve yaşlı yolcularımızında rahat inip binmeleri için tüm duraklarda nizami ve en uygun şekilde durmaları için gerekli talimat verilmiştir.”

İyi yolculuklar... İETT Halkla İlişkiler ve Seyahat Kartları Şube Müdürlüğü

http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=186

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..