Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '16

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Metrobüse mi, savaşa mı gidiyoruz

Metrobüse mi, savaşa mı gidiyoruz
 

Sabahın ilk saatlerinde yaşadıklarım ve çekilen çilelere bir alıntı.

Olay yeri : Cevizlibağ metrobüs durağı.

Olay zamanı: 29/09/16 saat: 09:25

Olaya karışanlar: Biz

Olay mağdurları: Yazımızın sonunda hep birlikte karar verelim.

Otagarda otobüs, havalimanında uçak, limanlarda gemi beklerim de, metrobüs duraklarında hiç metrobüs gelsin diye beklediğimi hatırlamıyorum.

Yine bekletmedi beni. Sırasıyla bir, iki, üç, dört metrobüs yanaştı ve kalktı. Aradan üç dakika geçti yine aynı sıralama ile yanaşan metrobüsler. Bu da yetmedi beş dakika sonra yine art arda yanaştılar.

Gün bugün ya hoşuma da gitti, beş dakika daha bekledim. Heybeti yerinde metrobüslerin geçişi, insanın içini açan temiz gürültü, mis kokulu egzoz dumanı. Allahım ya tatildeyim ya da rüyada.

Bu anlattıklarıma yazımda olduğu gibi pembe duygularla yanaşan bir insan var mı? Eminim yazdıklarımda doğru ve içten değil.

Neyse konumuza geri dönelim. saat 10:00 oldu. Yani tam 35 dakikadır bekliyorum. Allahtan yalnız değilim yanımda hiç tanımadığım üfleyen püfleyen yoldaşlarım var.

Gideceğim durak Mecidiyeköy. Ortalama 20 dakikalık bir mesafede. Ben ise 35 dakikadır metrobüse binmeye uğraşıyorum. Sıra yok, görgü yok, yaşlıya hamileye ve gaziye öncelik yok. Yani yok.

Sonra nasıl olduğunu dahi anlamadan arkadan itiştirmeler ile beni metrobüse bindirdiler. Kapı kapandığında gömleğim kapı arasına sıkışmış elimdeki çanta yerde karşımdaki teyze ile göz gözeyiz.

Bir sonraki durakta mecburi kapı açılacak çünkü inecek yolcu var. Var da kapı açılamayacak kadar bana yaslanmış yada ben kapıya yapışmışım. Bir çok yolcu inemedi sonraki durağı bekledi.

Arkalardan sesler yükselmeye başladı bile. Ayağa basanlar, çantasını toparlamaya çalışan hanımlar, boşalan koltuğu kapmaya yarışan insanlar. Her şey var bu metrobüsde.

Durakta indiğimde içten içe gülümsedim. Düşündüm ki bu duruma gelmemizin sebebi bizleriz yada insanı insan olmaktan çıkartan yaşam standartları.

Peki bu durumun mağduru kimler?

Mağduru bulan var ise lütfen yorumlarda belirtsin.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 10
: 93
Kayıt tarihi
: 30.08.16
 
 

Üniversite mezunuyum. Özel bir firmada temizlik dezenfeksiyon moderatörü, bilgi sistemleri yönetici..