Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Güncel
 

Mevcut siyaset Türkiye’de Putin hayranlarının sayısını artırdı

Mevcut siyaset Türkiye’de Putin hayranlarının sayısını artırdı
 

Ben Rusları seven ama güvenmeyen bir insanım. Rusları biliyorum da Putin bana ilginç geliyor, soğuk yüzün sıcak gülümsemesi. Bu soğukluk üşütmüyor, Florida sahillerinde daha çok üşüyorsunuz.

Rusya karşımıza soğuktan bıkmış ısınmaya çalışan bir anlayış olarak çıkıyor. Rusya’dan dost olmaz ama yanınızda olmalı, karşınızda değil. Ben Rus olsaydım yaşadığı sürece Putin’i seçerdim. Çünkü Rus halkı Putin’de sembolleşmiş.

Ruslar kesinlikle samimi insanlar; ama bazen iyileri de sevemezsiniz. Türk siyasetinin sağa sola yalpalamaları Rusya ve Putin’i karşımıza çıkardı. Değilse yanı başımızda mal alıp sattığımız soğuk komşu olarak kalacaktı. Ruslara yakınlaşalım ama içimize almayalım; yani mesafeli dostluk; çünkü her Rus manitanız Natali değil.

Bence Rusya büyük devlet değil, Putin sayesinde dünya kamuoyunda büyük devlet oldu. Putin barıştan bahsediyor ama bakışları sert ve yumruğu sıkılı olarak. Sevdiğim halde güvenmeyişim bundan. Bu sert bakıştan Obama’nın beyzbol sopasından daha çok korkuyorum; aptal Türk’ün fantezisi diyebilirsiniz.

Türk-Rus ilişkileri malum bu sene çok alengirli… Türkiye’de yaşayan herkesin Rusya ile ilgili görüşleri benim gibi. Ama yine de Rus kadınlarına ve Putin’e Türkiye’de acayip sempati var. Allah göstermesin bir gün Rusya ile savaşmak zorunda kalırsak sırf bu nedenle cepheden bile kaçan olur. Biz Rusya ile dost değiliz ama onları çok seviyoruz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..