Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Mevsim bahar

Mevsim bahar
 

Bu Sabah beni uyandıran ses doğa oldu. Evet bu sabah kuşların neşeli cıvıltılarıyla uyandım. Bahar mevsimi yeni başlıyor. Benim için doğa yeni uyanıyor. Kuşların kulağa hoş gelen melodileri. Bahçemizde ki cılız görünümlü vişne ağacım'ın beyaz çiçeklerle donatması dallarını. Zayıf görünümü aldatıcı. Ne kadar güçlüdür , yağmura, kara , fırtınaya karşı hep direnmiştir. Onu böyle görünce daha bir sarılıyorum , hayata.

Bahar mevsimi demek; denizin üzerinde hiç olmadığı kadar martı ve karabatak görmek demek. Güneş'in uyanışı demek.Yeşilin bütün tonlarına tanık olmak. Dalların birbiriyle yarış etmesini hayranlıkla seyretmek demek. Vakit kaybetmeden seyretmeli, tanık olmalıyım bu uyanışa. Doya doya yaşamalı, her anı eksiksiz.
Hiç böyle ısınmamıştım;
Daldaki vişneye,
Vitrindeki aydınlığa,
Salça kokusuna mutfağımın,
Akan dereye, uçan buluta,
Hiç böyle ısınmamıştım yaşamaya.


(EDİP CANSEVER)


 
Toplam blog
: 125
: 885
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Tıbbi sekreterim aynı zamanda edebiyatla meşgulüm ..