Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Mevsim geçişleri //

Mevsim geçişleri  //
 

Mevsim Geçişleri //


Yaz gelince kışı

kış gelince yaz’ı özlüyorum

 

Uzun sürüdü, geçmedi bendeki bu hâl.

kendimden şüphelendim

doktora gittim

muayyene etti “bahar alerjisi” dedi …

 

İlaçlar yazdı:

 

Bir demet güneş verdi

sabahları aç karna altında oturulacak,

bir damacana su verdi

bir bardak yağmura karıştırıp yemek arası içilecek,

bir tüp dolusu hava verdi

sprey,

ağız yoluyla günde üç defa hava atılacak ...

 

“Bunları kullan, şayet geçmezse

baharda kontrole gel”  dedi ..

 

Tam iyileştim derken

şimdi de baharı özlüyorum iyi mi ?

 

ilahi Eylül

ne deyim şimdi ben sana

bak,

neler düşürdün yine aklıma  ...

 

 

 

* muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..