Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Mevsim Sonbahar

Mevsim Sonbahar
 

Yorgun Kalemim


En sevdiğim mevsimdeyiz
Yağmurlu sonbahar ve ben
Saymadım neler uğurladık
Ortak anılarımız olmadığından...
Bu yüzden üzülmedim
Bitti diye kocaman bir yaz
Denize fısıldadığım sırlar
Kıyıya çarptı bu sabah
Her biri ayrı kum tanesine sığındı
Şimdi şiir kokan kilyos sahilim var
Aşk ve umut dolu...
Artık yürüye bilirim
Ayak izlerimi bırakabilirim
Nefesim yettiği yere kadar gidebilirim
Hırçın dalgalara izin veriyorum
Gözyaşlarım yağmurlara karışabilir
En sevdiğim mevsimdeyiz
Serin sonbahar ve sen
Ben ağlamak istiyorum omzunda
Adını kumlara yazdım hece, hece
Sen kumlara dokun
Dalgalara kulak ver
Onlar sana ait şiileri fısıldar...
 
Yorgun Kalemim
 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..