Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Anılar
 

Mevsim yaz ama ruhum sonbahar..

Mevsim yaz ama ruhum sonbahar..
 

"Hayatın en hüzünlü anı, mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır.."
Geçmez bazı yaraların izleri..
Sonbahar veda mevsimidir, Ama bende tam tersi Hiç ummazdım sonbaharda hediye gibi gelmişti hayatıma aşk..Nasılda çaktırmadan, sormadan öyle kurulmuştu baş köşeye..

Ya ben nasılda beklermiş gibi düşünmeden umarsızca sevmiştim.. Yıllar kapatsada yaraları, benim hala aşktan yanan dokunduğum zaman ruhumu yakan izlerim var..
Nağmeler geçiyor aklımdan, dostlarla gidilmişbir fasıl tadında gecem.. (halbuki yalnızım) "Yıllar sonra bir gün beni ararsan kulakların değil kalbin çınlasın" nasılda güzel bir şarkıdır bu..Kadehimde şarap değil, geçmişin mayhoş tadı var.
Nekadar inkar etsemde onadır bu dönüşler.. Ama sadece yüreğimde, hayallerimde var olacak bir dönüştür bu.. Çünkü artık çoktan vazgeçtim bu sevgiden.. Yıllar geçsede hep biryerlerde var, bazen bir şarkıda, bazen bir dost sohbetinde beliriveriyor o eski, bana göre özel ve güzel günler..
Bir yere yetieşecekmiş gibi hızlı hızlı koşmaya benziyor benim için aşk.
Hava güzeldir, önce yavaş adımlarla başlarsınız,
Sonra biraz daha ritim tutturmaya başlarsınız,
Adımlar sıklaşır,
Rüzgar tatlı tatlı okşar yüzünüzü,
Ciğerleriniz açılmaya başlamıştır bile,
Gözlerinizin rengi daha bir parlak,
Yanaklarınız al al..
Etrafta ne oluyor, bakmadan koşarsınız..
Fakat zaman geçer,
Başlar hafiften öksürükler,
Alışkın değilsinizdir ki bukadarına,
Gözler ilk önce ışığını kaybetmeye,
Yanaktaki allar solmaya başlar..
Ve artık adımların hızıda düşmektedir
Sen artık yürümeye başladığında, boynun önünde, nefesin kesik kesik
O devam edip gider başka hayatlara..
Sense önünde yalnızlıktan upuzun bir yolda,
Ozaman fark edersin,
Ağaçlar bir vedaya hazırlanıyor,
Güneş daha bir cansız, rüzgar daha bir serin...
Omzunda sevda diye bir yük, yürümeye çalışırsın
Tökezlenirsin, düşersin, kanatır acılar içini..
Artık farkındasındır, yalnızsındır..
Mevsimler geçer, ilaç dedikleri zaman seni de iyi etmeye başlamıştır içten içe
Önce alışmayı öğrenirsin,
Yağmurlarla akar gider, gözyaşların ve o
Sadece dokundğunda acıyan nasırlar tutmaktadır yaraların..
ve Mevsim yine Yaz'dır
Artık daha başka bakmaktasındır hayata,
Alacaklarını alıp tecrübe dediğimiz izleri bırakmıştır ,
Bu izler kiminin içinde buruk bir acı , kiminin saçlarında beyazlar, kiminin yüzlerinde çizgiler,
Yeniden koşmak için herşey müsaittir belki..
Ama sen?
Sen müsaitmisindir yeniden koşmaya..
Hayatındaki dinginliği bozmaya..
Aşk bir risktir gözünde, almaya korktuğun
Ama
Bir günah gibi çekiciliği de vardır..
Ne var sanki bir kaç adımdan, biraz koşsam sonra dururum der bi yanın
Hayır, aldanma güneşin parlaklığına değermi yeniden o yaraları kanatmaya der diğer yanın..
Herkes için cevabı farklıdır elbet , Ama Benim için aşkın yeni tanımlaması belki de.. Şimdi ellerim cebimde yürüyorum hayat yollarında,
Sevigiyi yarınlara değilde geçmişte bıraktım,

Evet " Hala aşksın sen , ama sadece Şarkılarda"

 
Toplam blog
: 15
: 905
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Karadeniz Teknik Ünv. Bilgisayarlı Muhasebe ve Vergi Uygulamaları bölümü mezunuyum. Şu an Anadolu Ün..