Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Mevsimler geçiyor görüyor musun sevgilim?

Mevsimler geçiyor görüyor musun sevgilim?
 

Soğuk bir İzmir akşamında bulmuştun halbuki beni... Yüreğinin yüreğime değdiği o gün, soğuk, yağmurlu ve kalabalıktı bu şehir. İki şehri taşıyordum yüreğimde. İki şehrin de gülümsemesi vardı dudaklarımda. İki şehir kadar kalabalıktım ben de. İki şehrin tam ortasında sıkışıp kalmış, nereye ve kime gideceğini bilmeyen, kızıl saçlarına deniz kokusunu hapsetmiş, çekik gözlerine yaşama arzusunu ve acıyı saklamış bir kişiydim ellerimiz tokalaşmak için birbirine değerken... Yüzümde kimsesizliğin makyajı vardı. Bir tek senin görebilceğin şekilde yapılmış... Oturduğumuz masanın tam ortasına bırakmıştım geçmişimi. Denize karşı içtiğim sigarada içimdeki İzmir aşkı çıkıyordu gün yüzüne. Sen gülümsüyordun, bütün şehir gülümsüyordu, sen gülümsüyordun, bütün İzmir aşık oluyordu. Dilime dolanmış Fransızca şarkılar vardı içimden söylediğim, aksanı bozuk, neşesi bol... Hiç okuyamadığım kitaplar vardı aklımda, hiç izlemediğim filmler, hiç gitmediğim şehirler ve ülkeler. Kahkahalarım karışıyordu gökyüzüne, senin duyamadığın çocuksu hıçkırıklarım.
Soğuk bir İzmir akşamında başlamıştı yüreğim sana aşık olmaya. Titreye titreye. Okuyamadığım tüm kitaplar, izleyemediğim tüm filmler, görmediğim bütün şehirler ve ülkeler senin adınla başlıyordu. Uçuşan martı seslerini hapsediyordu gülümseyişin... Yosun kokuyordu ağzından çıkan cümleler.
Soğuk bir günde sevmiştim seni. Sigara içişin dahi içimi ısıtıyordu. Günler, haftalar, aylar, saatler ve senin olmadığın onca yıl önümden geçip benden özür diliyordu. Mutluluk muydu isminin anlamı, yoksa huzur muydu gözlerinin rengi? Sahi, sende gördüğüm, sende tattığım ve daha önce hiç rastlamadığım o güven de neyin nesiydi? Gün batımı gibiydi seni sevmek... Bir bebeğin dünyaya gelmesi gibi yahut. Mucizemdin sen benim. Mucize olduğundan habersiz bir mucizeydin. Benimdin. Benim ve hayallerimin. Benim ve yarınlarımındın.
Sen beni öpüyordun, oysa farkında olmadan düşlerimi de öpüyordun aynı anda. Sen bana sarılıyordun, bir hayal canlanıveriyordu sudan çıkıp.

Soğuk bir İzmir akşamında sevmiştim seni. Soğuk bir İzmir akşamında tatmıştım aşkın tadını. Ve o gün tanışmıştım hayallerimizle, o gün öğrenmiştim mucizelere inanmayı. Ve o gün başlamıştı bizim hikayemiz. Mevsimler geçiyor görüyor musun sevgilim? Ve bir Haziran gecesinde yazıyorum bu satırları. Burnumda dünden kalma kokun, yüreğimde yarının telaşı,dudaklarımda tadın. Varlığınsa benim diğer adım... Sen en güzel anım,diğer yarım.

Cansubulut.
4.6.2012

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 07.12.11
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dramatik Yazarlik Bölümü Öğrencisiyim. İzmi..