Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Mevsimler vefasız

Mevsimler vefasız
 

bayram yandım


Gönlümün fırçası

Tualine küsmüş

Sevgiler renksiz

Kalemlerim susmuş

Sevgiler öksüz

Hangi saat

Zaman belli değil

Mehtabın tadı kaçmış

İklimlerde ararım seni

Mevsimler vefasız

*

Suyu çekilmiş

Gönlümdeki denizlerin

Gemilerim

Karaya oturmuş

İmkansız bir sevdaymış

Yüreğimi yakan

Beni çaresiz koyan

Davetsiz misafirim

Kalbimin köşesinde

Konaklayan

İklimlerde ararım seni

Mevsimler vefasız

*

Düşlerimde yalnız

Öksüz kalmış

Yoksun

Uzun gecelerde

Mehtap yıldızlara küsmüş

Çağlayan ırmaklar

Benim mi

Gözümden akan yaşlar

Sen yoksan eğer

Baharlar yazlara küsmüş

İklimlerde ararım seni

Mevsimler vefasız

*

Bayram YANDIM

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..