Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Mevsimlerin büyüsü!

Mevsimlerin büyüsü!
 

Mevsimlerin büyüsü!


MEVSİMLERİN RENKLERİ...
Tüm mevsimlerin renklerini getirin bana, tüm renkleri... Baharın en taze renklerini isterim; yeşil, beyaz, mor,sarı, kırmızı, tüm ana renkler ve ara renkler, hepsini bana getirin. Evruli renkleride unutmayın... Bir solukta içime çekmeliyim en güzel kokuları, renklerin büyüsü ise ruhuma işlemeli... Gerektiğinde alıp kullanmalıyım onları en sıkıntılı anlarımda...

Sonra yaz gelmeli, en sıcak renkleriyle... Tüm enerjimi istemeliler benden... Renklerin hakkını vermeliyim. Mesela kırmızı bir gülü en tutkulu halimle sevmeliyim. Yıldız çiçeklerini hayranlıkla izlemeliyim. Hanımelinin kokusundan sarhoş olmalıyım mesela...

Sonbaharım gelmeli sonra... Kızıla dönen yapraklarıyla hayatın ne kadar anlamlı ve yaşanması gerektiğini anlatmalı bana... Yere düşen yapraklar, her şeyin bir sonu olduğunu anımsatmalı... Tüm renklerin ve doğanın değiştiğini gördüğümde, hiç bir şeyin aynı kalmayacağını bilmenin hazzını yaşamalıyım. Üzülmeliyim biraz... Hüzünlerimi yaşayarak sonbaharın hakkını vermeliyim.

Kış mevsimini görmeliyim sonra... Tüm duygularım donmalı, sadece mantığın geçerli olduğu günlerinde geleceğini görmeliyim. Bembeyaz bir örtünün altında tüm negatif etkileri yok etmem gerektiğini, her şeyin sıfırlanmasının mümkün olduğunu öğretmeli bana... Beyazlarda daima saflığın temizliğin simgesini yaşamalıyım.

Dedim ya, tüm mevsimlerin renklerini getirin bana... Çünkü her şeyin yeniden başlangıçlara gebe olduğunu ama bir yandan da her şeyin sonu olduğunu gösteren "mevsimlerin renklerini"!

 
Toplam blog
: 76
: 720
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

Kendi halinde, düşünmeyi/yazmayı seven  biriyim. En çok değer verdiğim konu ise herkesin bilinçli..