Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
1249
 

Mevtadan(ölmüş kişi) mektup!..

Mevtadan(ölmüş kişi) mektup!..
 

Değerli okurlar!... (Yazıya yağcılıkla başladık yine, ama okumanız menfaatiniz icabıdır. Arada başka yağlar da olabilir, dikkatinizi çekerim!..)

Değerli okurlar!...

Bu yazıyı sizlere yukarıdan yazıyorum. Yukarı dediğim, apartmanın altıncı katından değil, daha yukarısı, bulutların üstü. Çünkü ben geçtiğimiz ay rahmetli oldum...Yani öldüm!

Nasıl öldüğümü hatırlamıyorum. Küçük oğlumun kafama attığı bir kürek toprakla kendime geldim. Ardından büyük oğlum, göbek nahiyeme bir kaç kürek toprak döktü. Allah razı olsun, arkadaşlarım da amele gibi çalışıp,beş dakika içinde üstümü tamamen toprakla kapladılar. Bu dünyadaki bütün dertlerim bitmişti!..

Şimdi ölü bir kardeşiniz olarak sizlere bazı nasihatlerim olacak: Bu dediklerimi yaparsanız, emin olun ki toplumda saygın bir kişi olacaksınız!

Başlıyorum, değerli okurlarım!...(Ölüsü bile yağdanlık demeyin!)

1* Sağcıysanız, solcuları; kırmızılı takımı tutuyorsanız, yeşil takımı tutanları döner bıçaklarıyla kovalayın!

2* Nereden bulursanız bulun, belinize bir tabanca takın!

3* Hiç yıkanmayın, teke gibi kokun!

4* Yoksul aile kızlarını, "seni popstar yapacağım" diyerek kandırın!

5* Yaşlı,kadın ve çocukları dövün!

6* Televizyonda sadece televoleleri izleyin!

7* Altınızdaki otomobille hız rekorları deneyin, önünüze çıkan canlı mahlukları hiç düşünmeyin.

8* Yol tıkalıysa slalom yapın, emniyet şeridini kullanın. Size yol vermeyenlere haddini bildirin!

9* Vergi vermeyin, yalan söyleyin, rüşvet yiyin!

Değerli okurlarım!.. Kefenimin cebindeki son dolarlarla zebanileri atlatıp, cennete girebilirsem sizlere aydınlatıcı bilgiler vermeye devam edeceğim!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

MAMUT ABİ YA DA BENİM ANLADIĞIM KADARIYLA MAHMUT ABİ.=) YAZDIKLARINIZA ICH MÖCH TIE EINEN KATILIYORUM.ÇOK DOĞRU.BU ÜLKEDE NEKADAR ÇİRKİN ŞEY VARSA ONU YAPANLAR ELÜSTÜNDE TUTULUYORLAR.AMA ÖBÜR TARAFTA BUNLARDAN UZAK DURANLAR ELÜSTÜNDE TUTULACAKLARDIR.BU ARADA SENLE AYNI KAFADANIZ.BENDE KARİKATÜR ÇİZERİM.AYRICA ÇOK GÜSEL KARAKALEMLE ARABA ÇİZERİM.ZATEN TEKNİK RESSAMLIK YAPIYORUM ÇALIŞTIĞIM İŞYERİNDE.ALLAH A EMANET OL.

superBoy 
 11.08.2007 8:50
Cevap :
bana hitap et te, mamut, mahmut farketmez, sen yaz,çiz.. en güzeli o! ilgine teşekkürler. benim adım celal..  11.08.2007 11:40
 

bu yazıyı okuyabiliyorsanız korkarım hala aynı dünyadayız,yada mevta olduğumun yazılı bir belgesidir.Bu yazıya cvp vermemin nedeni(müsadenizle);nasihatlarınıza hayata dair bir ekleme yapmak isteğimdir. ``Dünyayı(Güzel!) birbirinize zindan etmeye devam edin ki;yanıma geldiğinizde yabancılık çekmeyin...``

ELmyRA EL-ChiMeN 
 31.01.2007 17:54
Cevap :
Sevgili Bengi Tos, ilaveniz çok güzel! Aslında daha bir sürü şey daha var. Ben aklıma ilk gelenleri yazdım. İsteyen, istediği kadar ilave yapsın!...ilginize teşekkür ederim. Saygı ve selamlar...  01.02.2007 6:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 288
Toplam yorum
: 1350
Toplam mesaj
: 205
Ort. okunma sayısı
: 1160
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster