Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Mevtadan(ölmüş kişi) mektup!..

Mevtadan(ölmüş kişi) mektup!..
 

Değerli okurlar!... (Yazıya yağcılıkla başladık yine, ama okumanız menfaatiniz icabıdır. Arada başka yağlar da olabilir, dikkatinizi çekerim!..)

Değerli okurlar!...

Bu yazıyı sizlere yukarıdan yazıyorum. Yukarı dediğim, apartmanın altıncı katından değil, daha yukarısı, bulutların üstü. Çünkü ben geçtiğimiz ay rahmetli oldum...Yani öldüm!

Nasıl öldüğümü hatırlamıyorum. Küçük oğlumun kafama attığı bir kürek toprakla kendime geldim. Ardından büyük oğlum, göbek nahiyeme bir kaç kürek toprak döktü. Allah razı olsun, arkadaşlarım da amele gibi çalışıp,beş dakika içinde üstümü tamamen toprakla kapladılar. Bu dünyadaki bütün dertlerim bitmişti!..

Şimdi ölü bir kardeşiniz olarak sizlere bazı nasihatlerim olacak: Bu dediklerimi yaparsanız, emin olun ki toplumda saygın bir kişi olacaksınız!

Başlıyorum, değerli okurlarım!...(Ölüsü bile yağdanlık demeyin!)

1* Sağcıysanız, solcuları; kırmızılı takımı tutuyorsanız, yeşil takımı tutanları döner bıçaklarıyla kovalayın!

2* Nereden bulursanız bulun, belinize bir tabanca takın!

3* Hiç yıkanmayın, teke gibi kokun!

4* Yoksul aile kızlarını, "seni popstar yapacağım" diyerek kandırın!

5* Yaşlı,kadın ve çocukları dövün!

6* Televizyonda sadece televoleleri izleyin!

7* Altınızdaki otomobille hız rekorları deneyin, önünüze çıkan canlı mahlukları hiç düşünmeyin.

8* Yol tıkalıysa slalom yapın, emniyet şeridini kullanın. Size yol vermeyenlere haddini bildirin!

9* Vergi vermeyin, yalan söyleyin, rüşvet yiyin!

Değerli okurlarım!.. Kefenimin cebindeki son dolarlarla zebanileri atlatıp, cennete girebilirsem sizlere aydınlatıcı bilgiler vermeye devam edeceğim!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..