Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Atletizm
 

Mey'in verdiği mutluluk.

2009. Avrupa Atletizm şampiyonasında madalya beklediğimiz Elvan'ın ve atmalarda Eşref Apak'ın ilk elemelerde elenmesinin ardından Melis Mey'in finallere çıktığını haberlerde izleyince çok sevinmiştim.Hemen araştırmaya koyuldum. Bu Atletimiz İzmir 'den mi ? Ankara'dan mı?

Atletizmde atlama branşının, teknik, bilgi ve birikim gerektiren zor bir dal oluşu ancak üç büyük ilimizde var olan imkanlara sahip sporcularımız dan çıkacağı düşüncesiyle sporcumuzun İzmirli, İstanbullu ya da Ankaralı olabileceğini düşündüm .

Ne yazık ki, Olimpiyatlarda Pekin de Altın madalya alan Güreşçimiz Ramazan Şahin de yanıldığım gibi bunda da yanıldım.

Artık ay yıldızlı formalarımızı gençlik ve spordan sorumlu yetkililer Masa Tenisinde Çinli Teknik adamlarla ve Çin den transfer sporculara teslim etmişlerdi.

Güreşimiz de yine Rusya dan transfer Dağıstanlı yada Çecen güreşçilerle ayakta tutulmaya çalışılıyor.

Atletizm de federasyon Afrika ya açılırken hızını alamamış Ümit Burnu na kadar çıkartmasını yapmış .Artık atletlerimiz RSA nın Juhannesburg yada Cup kentlerinden çıkacak.

Atletizm federasyonunu doğru yolu bulmuş 1980.li yılların orta mesafeçisi Zola Buld gibi efsane sporcuları çıkaran ülke sporcularına el uzatmış .

Eminim yabancı sporcularla ülkemizin bayrağı bir çok uluslar arası yarışmalarda dalgalanacaktır.

Melis Mey'in başarısı hepimizi mutlu eder.

Melis'i ançak ayakta alkışlayabilirim. Onu asla eleştiremem. O Ekvatoru geçerek benim ülkeme gelmiş ve benim ülkemi temsil ediyor.

Benim Türk sporunda sorgulanmasını istediğim başlıklar şunlar.

1.Gençlik ve spor Genel müdürlüğünün spora ayrılmış fonları kullanarak üretiği ürünün ve hizmetin sorgulanması.

2.Belediyelerin spor fonlarını G.S.G.Müdürlükleri gibi kendi bünyelerinde kurdukları gençlik spor kulüpleri aracılığı ile ortaya koydukları bir ürün bir hizmetin sorgulanması.

3.Sporumuzun KİT ve BİT ayağında istihdam edilen kadroların ne kadarının sporun eğitimsel bilimsel Akademik açılardan yeterli olduğunun sorgulanması.
Türk sporu tarafsız adil bir şekilde sorgulandığında herkes sporda adaleti siyasetçi ve bürokratlar tarafından dengelerin bozulduğunu görecektir .
Topraklarımız çok bereketli ne ekerseniz ekin, yeterki işlemleri doğru ve zamanında yapın göreceksiniz bire bin verecektir .

Sorun işte burda topraklarımız yani sporumuz yanlış ellerde çalışmayan üretmeyen parazitlerin elinde.

Atletizmde Semra Aksu, Süreyya Ayhan Güreşte Hamza yerlikaya bu topraklardan çıkmadı mı?

Bu topraklar daha niçe şampiyonlara gebe .

Ne yazıktır ki uygulanan sistemle şampiyonlar doğmadan katlediliyor .
Doğmuş olanların da önüne barikatlar kuruluyor.
Burası Türkiye. Burda spor böyle olur....!

 
Toplam blog
: 10
: 556
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

On iki yaşımda sporla tanıştım. 14 yaşımda ekmeğimi kazandım. Sporla onlarca ülkeyi dolaştım. 200 ke..