Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Meydanlarda,"söz verdim, açtım" demek için üniversite açılmaz...

Meydanlarda,"söz verdim, açtım" demek için üniversite açılmaz...
 

Unutmamak lazım...


Yaparken yıkmayı ihmal etmeyip adet haline getirenler şimdi de bazı üniversitelerde yeni fakülteler oluşturdu, bazılarını ise tamamen kapattı.
İşte Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren yeni kurulacak fakülteler ile kapatılacakların listesi:

<ı>Yeni kurulacak olanlar:

Karadeniz Teknik Üniversitesi'ne; ilahiyat
Gümüşhane Üniversitesi'ne; ilahiyat
İnönü Üniversitesi'ne; su ürünleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi'ne; beden eğitimi ve spor yüksekokulu
Namık Kemal Üniversitesi'ne; güzel sanatlar, tasarım ve mimarlık
Çankırı Karatekin Üniversitesi'ne; mühendislik
Yüzüncü Yıl Üniversitesi'ne; su ürünleri
Akdeniz Üniversitesi'ne; (Alanya) mühendislik
İnönü Üniversitesi'ne; ziraat fakültesi

Kapatılacak olanlar:

Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu
Erzurum Sağlık Yüksekokulu
Gaziantep Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu
Trakya Üniversitesi Edirne Sağlık Yüksekokulu

Hükümet bu şekilde eğitimdeki dengesizliğine, düzensiz ve kararsızlığına yenilerini eklemiş oldu.
- Ömrümüz varsa kim bilir daha neler göreceğiz?

Ne yapacağını şaşırmış durumdakilere artık "ne yapıyorsun?" diye sorulmaz, sorulsa da alınacak cevaba itibar edilmez.
Bu yüzden biz bildiğimizi yazalım, belki işe yarar(!)

* Kendilerine, "çözüm yerine sorun üreten zihniyet" dedirtmemeleri lazım.

* Göstermelik uygulamalardan vazgeçilmesi lazım.

* Üniversitelerin içi dolu olması lazım.

* Halkı kandırmamak, gençleri eğitim bahanesiyle üniversiteye gönderip, o meşhur 'diplomalı cahiller'den yapmamak lazım.

* Meydanlarda "Söz verdim, açtım" dememek için üniversite açılmaz, ülke ihtiyacına göre üniversite açmak lazım.

Bu lazımlar uzayıp gider...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..