Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Meylettim de ne oldu

Meylettim de ne oldu
 

Meylettim De Ne Oldu


Nazlı gelincik sinem arzulara yenildim
Yıllarım uçup gitti m/eylettim de ne oldu
Kızıp durdum kendime çok seviyor denildim
Çarkı firar sevdana meylettim de ne oldu?
 
Şehrin son faslım derken kararım okunmaktı
Aşıklar divaneyken ilk aşkım sen olmuştun
Efkarlarımı döküp an be an dokunmaktı
Hiç bir şehrin tadı yok bir kez içe dolmuştun.
 
Şiir içtim anarak besteni göndermedin
Benli taraf meftundu olmadı horlandığın
Aşkı hevesten sayıp, güfteye döndürmedin
Cemrem gönlünde mahzun ne idi zorlandığın?
 
Nerede o hatıram yudumlayıp içtiğim
Belki pişman olursun; ya iş işten geçerse!
Yâr dediğim seneler ne çok hüzün biçtiğim
Sanma ki belli olur gönlüm canan seçerse.
 
Meyletmesem ben sana bu can geri dönmezmiş
Bensem günahın eğer ben hepsinden soyundum
Candan seven seninse, sevi harı sönmezmiş
Avucumda rayiham s/ilkelendim de sundum.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..