Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Şarap
 

Meyveli şaraplar konusunda bir bilgi notu

Meyveli şaraplar konusunda bir bilgi notu
 

Tuğba Aydın isimli okurdan bir mesaj aldım. Kendisi, meyveli şaraplar konusunda ilgili ve meraklı olduğunu, Şirince’den meyve şarabı almak istediğini ve ilintili telefonlara ulaşamadığını belirtmekte ve bu konuda naçizane, benden yardım istemekteydi.


Tuğba Hanım ve diğer ilgili okurlar için söyleyebilirim ki Şirince’nin en önemli şarap firması, “Artemis Şarapçılık”tır efendim. “Vincent” serisi şarapları piyasadadır. Segmentinde, şarap kaliteleri fena değildir. Ancak meyve şarapları konusunda oldukça zengin ve rakipsiz bir portföye sahiptirler.


Şirince Köyü içerisinde, merkezde bulunan, yörenin en büyük ve zengin şarap standı Artemis Şarapçılık’ındır. Buna mukabil büyük marketlerin şarap raflarında da bu meyveli şarapları rahatlıkla bulmanız mümkündür.


Talep edildiği üzere telefon ve web bilgilerini vermeden önce belirtmeliyim ki bana göre, hiçbir meyve şarabı, şarabın eşsiz malzemesi olan üzümden yapılan bir şarabın kalite ve lezzetini tutamaz. Ancak illa ki meyveli şarap alacak iseniz, Artemis’in, özellikle böğürtlen ve ahududu şaraplarını ısrarla tavsiye ederim.


Gelelim bilgilere; Artemis Şarapçılık telefon numarası: 0-232-898 32 43 , 44 , 45. Web adresleri ise “ www.akbergwines.com

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..