Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

10 Aralık '07

 
Kategori
Heykel / Seramik
 

Mezar Taşı: çıplak kadın heykeli

Mezar Taşı: çıplak kadın heykeli
 

Almanya'da "Turk Lokumu" isimli bir heykelden birileri rahatsiz olmus. "Turk kadinini kucumsuyor..." demisler. Basak Altin'in bu konudaki yazisina Ayda yorum yapmis. Demis ki: "Ben bir Turk kadini olarak alinmadim... Alindim diyenler kadinlar degil. Erkekler..."

Milliyet blogda ki yazar hanimlarimizin coklugu ve cesur yazilari bana kadinlarimizin gelecekleri hakkinda umut veriyordu. Time Dergisi bir arastirma yayinlayana kadar!...

Ben de bu arastirmanin sonuclarini buralarda sizlere aktarmistim.(1)

'Kadin-erkek esitligi konusunda dunyada sonlardayiz...' diye .

***

Bir sure once aldigim bir fotograf var.

Yine bir heykel.

Yine bir ciplak kadin.

Yeri?

Mezarlik!...

Ciplak kadin heykeli mezar tasi olmus...

***

Bu heykele mezarliklarinda itirazi olmayanlarla, "Turk Lokumu" nu 'asagilayici' bulanlari nasil ayni kefeye koyacagiz?...

Yetkililer, bilgililer, alimler, memurlar... olacak diyorlar!...

Olacak ama;

500 mu, 1000 yil mi sonra?

O nu bilemiyorlar...


***



(1) Blog. 'Rakamlarla araniz nasil?'

Foto:
Mezar Taşı: çıplak kadın heykeli

Kaynak: Naci Yildirimer



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..