Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Mezar taşım

Mezar taşım
 

Bir gün benim de bir mezar taşım olacak
Belki bugüünn….belki de yarın…
Birileri de gelip başucumda ağlayacak
Kimileri benim içiinn… kimileri de kedisi için
Ancak bunun ne ona, ne de bana hiçbir faydası olmayacak…
 
Boğazımda kalmış bir kaldırım taşı var
Ne aşağıya yutuluurr…ne de dışarıya atılır
Bu zindanı hangi güneş aydınlatır
Zehir de olsa bir yudum kelam yutulur
Hakk’a varsa, yutmak kurtuluş olur, o da yapılır…
 
Ne ben affedebilirim seni, ne de Hakk
Tıktığın bu taşın, yaktığın bu canın feryadına bak
Mükâfaat mı bekleyeceksin baş ucamda gelip
Mezarımın taşına iyi bak
Senin de böyle bir taşın olduğunda hesaplar açılacak…
 
 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..