Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Mezar taşınıza ne yazdıralım?

Mezar taşınıza ne yazdıralım?
 

www.angelfire.com


Mezar taşlarının resimlerini koymuşlar gazeteye...

Bir tanesinin üzerinde aynen şöyle yazıyor “ Hasta olduğumu söylemiştim!”

Hastaya, hasta olduğu söylenmez saklanır ya!

Adam anlamış durumunu, birilerine gizliden vasiyet etmiş “ Mezar taşıma aynen böyle yazdıracaksın, yazdırmazsan öbür dünyada iki elim yakanda ona göre” ( <ı>Rahmetliyi tanıyormuş, ne yaşadığını biliyormuş, vasiyetini de duymuş gibi yazdığıma bakmayın siz, oturduğum yerde kuruyorum)

İlk aşk filminde dede ( Erol Günaydın) öldüğünde, arkadaşları mezarına bir büyüğü boca ettiler, ardından da klarnet çaldırdılar...

Sahi gerçek hayatta oluyor mu böyle şeyler?

Yaşansa bir yerlerden duyardık yahu!

***

Dedem rahmetli severmiş rakı içmeyi, hastalanınca içemez olmuş, başkalarına sofra kurup, sakilik yapmaya başlamış...

Yatağa düşünce... Hikâyenin burasını Rahmetli Mehmet Ali ağabeyin ağzından, bana aktardığı gibi anlatayım

Bi ifak rakı aldım, soktum belime, setreyi de giydim,(h) uriye ingeye göstermeden dedene içireceğim... Selamünaleyküm dedim girdim içeri...Breeee bizim Sabri aga bi deri bi kemik kalmış,(h) alan ağzına pamukla su damlatıır... Alana çık dedim dışarı, çıktı... Abe Sabri aga dedim tanıdın mı beni? Deden şitmedi... Kulağına yaklaştım aykırdım abe Sabri aga dedim tanıdın mı beni !!! ... Deden gene şitmeyince, belimden çıkarttım ifak rakıyı gözünün önüne tuttum...O esnada uriye inge girmesin mi içeri...Alahım Allahım yandım Allahım...Zor attım kendimi avluya... Bizde çok namusuzmuşuz yavv

Aklıma nereden geldi şimdi bu!


***

Yabancı ülkelerde olduğu gibi bizler de mezar taşımıza istediğimizi yazdırabilseydik! Daha keyifli olmaz mıydı mezarlık ziyaretleri....

Neler yazılabileceğini düşünsenize...

* Beni küçük gelinim zehirlemiş olabilir...

* Arda Avrupa kupasında keşke atmasaydın o golü.

* Bakkal Mehmet, sana borcum olduğunu kimse bilmiyordu, helalleşmek için bekliyorum

* Ayşe’yi alamadım.
* Karpuz yata yata büyürmüş.

* Silikon yaptıramadım, içimde ukde kaldı

* Olmayayım o kalp ameliyatını dedim ama

* Hala yüzme bilmiyorum...

* Burası ekmeksiz evden iyi...

* Eşime; sakın geç kalma erken gel

* Ayağım kırılmasaydı büyük topçu olacaktım

* Ziyaretin kısa olanı makbuldür.

* Cumadayım geleceğim.

* Emekliliğime az kaldı.

* İç güveysinden halliceyim işte...

* Hafta sonu için bir planım yok artık...

* Sağlığımız yerinde çok şükür...

* Sinarit vurmak için daldım... Dalmışım...

* Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi..

* Açılmadan iade oldum...

* Mum yakmayın lekesi çok zor çıkıyor...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..