Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mezar taşlarındaki komik yazılar

Mezar taşlarındaki komik yazılar
 

Çok sevgili bir dostum var. Ölümden bahsettiğimde kızar bana. '' Yaaaa... yine ölümden bahsetme! '' der. Ölümden bahsetmeden nasıl yaşarız ki? Hepimiz ölümcül birer hastayız, mantıklı düşünürsek. Engel olamayacağımz bir sondur ölüm. Hepimiz için.

Osmanlı tarihini inceleyin bakın lütfen. O haşmetli padişahlarımızın ölüm ortalamaları 40-50 yaş. Ülkeler fethetmişler, koskoca bir Osmanlı İmparatorluğu'nu yönetmişler ama çoğu, genç yaşta ölmelerini engelleyememişler.

Ölümü sık sık düşünmemin bir sebebi de şu:
Yarın ölebileceğimi hiç aklımdan çıkarmıyorum. Yarın kavramı tabii ki en kısa zaman anlamında. Bu sebepten de bugünkü yaşamımda dikkat ediyorum. ' Nasıl olsa ölümüme daha çok var '' düşüncesinde olmadığım için şu anki yaşamımda da insanlara iyi davranmaya çalışıyorum. Bu da beni mutlu ediyor.

Neticede öleceğimi düşünmek beni korkutmuyor. Bugünkü yaşamımda daha dikkatli olmama katkıda bulunuyor.

Bu kadar uzu bir şekilde ölümden bahsettiğim için yukarıda bahsettiğim sevgili dost bunları okuyunca kafasını bir sağa bir sola sallayıp '' Bu Mustafa Mumcu akıllanmaz! '' diyecektir.

Aşağıdaki, internet ortamından derlediğim komik mezar taşları yazılarını sizlerlerle paylaşmak istedim. Bunlar benim emek vererek, düşünerek yazdığım yazılar olmadığı için, beğenenlerin beni methetmemelerini rica ediyorum. Sadece siz değerli okuyucular için derledim.

MEZAR TAŞLARINDAKİ KOMİK YAZILAR

1. Son eylemi, ödünü patlatıp ölmek oldu ( Teröristin mezar taşı )

2. Açılmadan iade ( 70 yaşında ölen bakire bir kadının mezar taşı )

3. Sizi ayakta karşılayamadığım için özür dilerim. ( Kibar bir adamın mezar taşı )

4. Yanında kadın olmadan uyuyamazdı, artık deliksiz uyuyacak...(Çapkın bir erkeğin mezar taşı)

5. Başkaları için yüzlerce kez ölmüştü, ilk kez kendisi için öldü. ( Bir dublörün mezar taşı )

6. Olmaz ki, böyle de yatılmaz ki…

7. Kendine ait bir toprağı olsun isterdi, muradına erdi…

8. Eski topraktı, özüne döndü.

9. Doğduğu yıl ölüme mahkûm olmuştu. İnfaz 65 yıl sonra gerçekleşti.

10. Ölü gibi yaşamıştı, değişen bir şey yok.

11. Patlak bir prezervatif dünyaya gelmesine neden olmuştu. Patlak bir araba lastiği de dünyadan gitmesine…

12. Hayat bir oyun. Azrail oyunbozanlık yaptı.

13. Adam edemediler, idam ettiler.

14. Uğursuz bir kedi kaza yapmasına neden oldu, pisi pisine öldü.

15. ‘’ Senin için ölürüm ’’ diyenlere inanma! Herkes kendine ölüyor.

16. Son falında ‘’ Size bir yol görünüyor. ’’ Dediler. Fal doğru çıktı.

17. Ben gerçekten yaşadım mı, yoksa bu bir kamera şakası mı?

18. Köy hayatını özlüyordu, özlemine kavuştu. O artık Tahtalıköylü.

19. Fazla ileri gitmişti artık geri dönemeyeceği bir yerde.

20. Tanrım beni baştan yarat ama ülkeme turist olarak gelebileceğim bir ülkede.

21. Dua etmeden geçerseniz ölümü görün!

22. Dört evliydi, aşırı dozdan gitti.

23. Ölmeden önce yangına karşı sigorta yaptırmıştı, nereye gideceğini biliyordu.

24. Azrail’ e iş çıksın diye mi geldik dünyaya?

25. Ziyaretime gelen yalancı dostlar, gece yatısına beklerim.

26. Son içkisini Azrail ısmarlamıştı.

27. Kaynanasının öldüğü gün, sevincinden öldü.

28. Para kazanmak için sağlığını, sağlığını kazanmak için parasını bitirdi. Her ikisinin yokluğu da yaşamını bitirdi.

29. Bazı ilişkilerde bulundu, ayağı yerden kesildi.

30. Sevgili kaynanacığı, hoşbulduk!

31. En iyisi dünyaya hiç gelmemek, sonra gitmek adama koyuyor!

32. Bugün ömrünüzün geri kalanının ilk günü; kıymetini bilin ve bir şampanya patlatıp kutlayın.


33. Boş olduğunu düşündüğü tabancayı şakacıktan beynine sıktı. Şeytan doldurmuş olmalı.

34. Öfff!!! Yaşa, yaşa, bitmedi. Nihayet…

35. Yeniden doğuşa inancı tamdı. Vasiyetinde tüm servetini kendisine bıraktı.

36. Suya sabuna dokunmazdı, cenabet gitti.

37. Dostlarının sağlığına içmesini severdi. O kadar çok dostu vardı ki.

38. Ben de bir zamanlar mezar mezar dolaşıp bu yazıları okurdum.

39. Ölüm Allah’ ın emri, işkence olmasaydı.

40. Hayata yenildi ama ezilmedi.

41. Hep omuzlarda taşınmak isterdi.

42. ‘’ Ucunda ölüm yok ya! ’’ derdi.

43. Doğumuyla doğum kontrolünün ne kadar gerekli olduğunu kanıtlamıştı. Ölümüyle de ölümlü olmanın gerekliliğini kanıtladı.

44. Mirasını paylaştık, sağ olasın büyükbaba!

45. Şoföre güven gerisini merak ete sen!

46. ‘’ Geldim, gördüm, gittim. ” Tek kelimeyle rezalet .”

47. Seni öylesine sevdim ki, “ İşte böyle ölesiye! ’’

48. Sonunda kafasını sokacak bir yer buldu.

49. 9. kattan aşağı düşerken, 5. kattaki kıza aşık oldu. Dünyanın en kısa aşkını yaşadı.

50. Bir delikten çıktı, bir delik için yaşadı, bir deliğe girdi.

Mustafa Mumcu ( Tikkat tikkat! Bu üyeye güvenmeyin! Güvenilir üye değildir kendisi )

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..