Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
Siyaset
 

MHP'den yine destek. Çok şaşırdık!

Burada yazdığım bir blogda "Ey MHP! Neden döndün üç hilale?" diye sormuştum.  

Büyük içtenlikle sormuştum; "neden bozkurtu bırakıp üç hilale döndünüz" diye. Çünkü önlenemez zayıflayışlarının nedeni bence budur.

Bıraktıkları ülkü ve onun yerine edindikleri ülkü.... Çoook düşünmeleri gerekir bu konuda.  

Eğitim içeriğine Kur'an-ı kerim ve Hz. Muhammed (SAV)'in hayatının girmesi konusunda samimi destek vermişler. Yahu sizin bu iki konu hakkında samimiyetinize ne şüphe? Bunu sorgulayan mı var? Eğitim müfredatı hep yasalarla mı belirlendi? Zaten seçmeli din kültürü ve ahlak bilgisi dersi yok muydu?

Yine aynı tuzağa düştünüz. Kurt kapanına diğer ayağınızı da kaptırdınız. 

Sayın Bahçeli konu ile ilgili açıklamasında "peygamber efendimizin hayatı" demiş. Dememeliydi. Bir devlet adamı olarak sadece, "Hz. Muhammed (SAV)'in hayatı" demeliydi. Tabii ki, Hz. Muhammed (SAV) sizin ve kişisel olarak inanan, dileyen herkesin peygamber efendisidir. Kimin haddine düşmüş yargılamak? Ancak siz bu müfredatı böyle yorumlayarak ve evet diyerek kendisine veya milletinize bir borç ifa ettiğinizi, bir lütufta bulunduğunuzu düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz.

 Ey geçmişin bağımsız, sert ama her zaman ilkeli, erdem sembolü bozkurtları!  Her zaman karşıt olduk sizinle ve zaman zaman size kızıp faşistlikle suçladık sizi. O zaman, o zamandı. Siz de bize az şey söylemediniz. Ama şimdi kulaklarınız  çınlasın.  Memleket elden giderken geride bıraktıklarınız üç hilalden pay kapmaya çalışıyorlar. 

Oysa bir hilal uğruna nice güneşler batıyor bu tarafta karşılıksız, pay almadan ve bir adım geri atmadan.   

 
Toplam blog
: 62
: 548
Kayıt tarihi
: 08.09.10
 
 

Ceyhan 1966 doğumluyum. Üniversite mezunuyum. Şiir ve öykü seviyorum. Atatürk ve Uğur Mumcu yol g..