Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '12

 
Kategori
Siyaset
 

MHP'nin tavrı

CHP, Kürt sorunu ve terör hakkında önerilerini Ak Parti’ye sundu.
Ak Parti olumlu karşıladı.
Türkiye için güzel bir gelişme, her iki partiyi de tebrik etmek lazım.
MHP ise, öneriyi duyduğu anda kapısını kapattı hızla ve üstüne kırk kilit vurarak.
MHP’nin bu tavırları bana ebeveynlerini duymamak için, sözlerini dinlememek için kulaklarını sımsıkı kapatan 6 yaşında ki çocukların tavrı gibi geliyor.
Çocukça, cahilce, aymazca…

MHP neden bu ülkede bir Kürt meselesi olduğunu,
20 Milyon insanın yok sayıldığını,
Her sabah ”Ne mutlu Türkü diyene!” dedirmenin abes olduğunu,
Tek kelime Türkçe bilmeyen bir Kürt çocuğuna Türkçe eğitime tabi tutmanın zulüm olduğunu ne zaman bilebilecek, ne zaman anlayabilecek, ne zaman görebilecek, ne zaman vicdanları sızlayacak, ne zaman kabul edecek…

Milliyetçilik, cehaletten ötürüdür.
Türk halkının milliyetçi olmasını anlarım, fakat MHP gibi partileri anlayamıyorum.
Koskoca akademisyenlerin, okuyan yazan kişilerin milliyetçi olmasını anlamıyorum.
Üstelik bu milliyetçiliklerini İslam’la bağdaştırırlar.
Bir haberleri olsa İslamiyet’in milliyetçiliğe savaş açtığından…

Not: Aslında yazının iki paragrafı daha var, ama malumunuz ülkemizden düşünmek, düşünebilmek suç kapsamına girebiliyor. O yüzden kesmek zorunda kaldım, ağrımayan başımı ağrır vaziyete sokmayayım diyerek…

Mustafa Yıldırım – 07 – 06 – 2012

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..