Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Michel lastik gibi ortada bırakma beni sevdiceğim

Michel lastik gibi ortada bırakma beni sevdiceğim
 

Hah She-Ra iyi b...k yedin. Çocuğun beynini yiyorum iki yıldır "Fitness'a gitsene aşkomm yaa kas yaparsın hemm" diye diye. Bu yok vücudum bozulur, yok zamanım yok, yok cart, yok curt gitmedi bir türlü. Bugün bana mesaj attı "Spor salonlarını gezdim, araştırdım başlayacağım belki." diye. Ben önce bir sevindim "Oh yeah benim sevgilim kaslı olacak, yürürken kolları kapanmayacak, herkes beni kıskanacak hpidi hopidii" diye ağzım kulaklarımda. Sonra olay kafamda şekillenmeye başladı.

Bu niye bu kadar zaman sonra vücut yapmaya karar verdi ki? Bu yazın bensiz kumsallara da gidiyor. Oradaki bikinili yosmalara mı artizlik yapacak lan bu? Benim gibi bıngıl bir kişiliği bırakıp o çubuk bacaklılarla mı gezecek? Ahanda gitti güzelim çocuk.. Şimdi o çirozla gezecek, onunla sinemalara gidecek, onun elini tutacak, ona gül alacak, onun sayesinde uyanacak sabahları.Ben girdim direk terk edilmiş psikolojisine. Hayır, çocuğa deli gibi aşıkım iki kas uğruna bu riske göze alamam.Başladım ben bunu caydırmak için gaza getirmeye. "Ya bence acele etme, vücut yapınca kaslar çekiliyormuş, boy kısalıyormuş. Benim bir arkadaşım vardı 1.80den 1.60a düştü o derece" diyerek saçmalamaya. Yok yemedi. Sonra dedim She-Ra saçmalama çocuk kas yapınca bir b...k olmaz, seni bırakamaz, ölür o sensiz diye kendi egomu tatmin etmeye. Sonra böyle salak triplere girdiğim için kendime kızdım. "Yap yap kas yap iyidir." moduma geri döndüm tıpış tıpış. Ama şunun bir de şöyle bir tarafı var, bu çocuk taş gibi olunca ben yanında Michel Lastik gibi nasıl dolaşacağım? Diyete devam yapacak bir şey yok. Beni bir odaya hapsetseler yanıma 3 öğünlük diyet yemeğiyle bir tane pilates topu verseler ben gayet zayıflarım yani. Sorun diyette değil, sorun insanlarda. Ben sabah ilkokul çocuğu gibi kendime kepek ekmeğinden tost hazırlayıp okula götüreyim, millet afrikalılar gibi kantine üşüşüp gözümün önünde nugget, patates, hamburger, döner yesin. Ben evden getirdiğim yeşil elmayı yerken onlar browni intense yesin. Arkadaşlarımın ihanetine yeni yeni alışmışken annem bugün kremalı makarna yapıp beni tam kalbimden vurdu. O makarnasını yerken ben yeşil fasulyemi makarnaymış gibi hayal etmeye çalışıyordum. Of şimdi sırası mıydı kas yapmanın!
 

 
Toplam blog
: 2
: 481
Kayıt tarihi
: 15.12.11
 
 

Henüz meşhur olamamış, tv/film sektörüne atılmaya hevesli tiyatrocu bir gencim. Buradayım yönetme..