Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Microsoft kendi telefonunu üretir mi?

Microsoft kendi telefonunu üretir mi?
 

microsoft


Bugünlerde mobil dünyasından değişik haberler ardı ardına geliyor. Tenkolisde çıkan habere göre microsoft apple'a rakip bir telefon üretiyormuş. Çok fena rakip olacakmış pazarı sallayacakmış gibi felan. Haber aynen aşşağıdaki gibi:
 
"Son gelen haberler, yazılım devi Microsoft'un en büyük rakibi Apple'a akıllı telefon pazarında da rakip olma hazırlığında olduğunu gösteriyor. Belirtilene göre Microsoft, Asya'daki donanım üreticileriyle çalışarak kendi akıllı telefon tasarımını test ediyor.
 
Yazılım kökenli olan Microsoft'un, bu hamlesiyle birlikte hem yazılım hem de donanım üreten Apple'ın modelini uygulama yolunda olduğu düşünülüyor.
 
Microsoft için parça üreten firmalardan yetkililer, firmanın akıllı telefon tasarımını test ettiğini ancak ürünün toplu üretime geçip geçmeyeceği konusunda bilgileri olmadığını söylüyorlar. Bu yetkililerden biri ise Microsoft'un tasarım için 4-5 inç arası ekranlar denediğini belirtiyor. iPhone 5'in 4 inç'lik, Galaxy S3'ün 
Akıllı telefon üretme söylentisinin, firmanın tableti Surface'ın ortaya çıkmasından sonra daha da güçlendiği açık."
 
Şimdi benim anlamadığım microsoft telefon üreterekmi apple'a rakip olacak? yoksa işletim sistemi ile mi rakip olacak. Eğer telefon üreterek rakip olacaksa iphone'den bir değil bir kaç gömlek üstün bir cihaz üretmeli ki benim gördüğüm öyle bir cihazın emaresi ortada yok. Yok eğer işletim sistemi ile rakip olmayı deneyecekse o gemi çoktan kalktı bence. Birincisi kullanıcı microsoft'un akıllı işletim sistemini sevmedi ve sevecek gibi görünmüyor. Koskoca nokia bile microsoftun peşine takılıp battı batacak. İkincisi akıllı telefonda artık apple tek başına oyun kurucu değil.
 
Benim tahminim bir kaç yıl içerisinde android işletim sistemi pazarın çok ama çok büyük kısmını ele geçirir. Microsof'tun kibirli işletim sistemi arada kaynayıp gider. Ne kadar arkasında yazılım devi microsoft olsa bile o bile kurtarmıyor durumu.
Sonuç olarak bunlar iyimser hayaller sadece. Gerçek dünyaya dönersek akıllı telefon pazarında microsof'un yeri yok.
 
Toplam blog
: 11
: 11034
Kayıt tarihi
: 12.05.12
 
 

32 yaşında Nevşehir doğumluyum. Bir dijital pazarlama ajansında web tasarım ve seo uzmanlığı yapm..