Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Midyat’a pirince giderken, evdeki bulgurdan olmak!....

Midyat’a pirince giderken, evdeki bulgurdan olmak!....
 

teörre bir günde 11 şehit daha verdik


Dün teröre 11 şehit daha verdik. Bu şehitler ile birlikte teröre verdiğimiz kurban sayısı 40 000’lere yaklaştı. Bunun sonu da yok gibi.

Demokratik açılım derken, acaba hata mı yapıldı. Anlayamadım doğrusu.

Filistin’e yardım götüren gemileri savunayım derken hazır ki istihbarat bilgilerinden olduk. Daha önce bizim ile istihbarat paylaşan ABD ve İsrail artık paylaşmaz oldular. Irak’ı avucunun içinde tutan, Uçan kuştan haberi olan ABD bu kez bizim ile istihbarat paylaşımı yapmadı. Demek ki güvendiğimiz dağlara karlar yağdı. Yoksa neden paylaşmasınlar ki, kaldı ki onların bölgedeki önde gelen müttefikiyiz.. Acaba diyorum İsrail politikamızın bir sonucu mu bu son olaylar? Bana göre İsrail politikamız ile bağlantılı bu olaylar. Eğer ki bağlantıları olmasaydı bu şekilde terörist saldırılar olmazdı. 250-300 kişilik terörist gurup ülkeye sızacak bilmem kaç yerden karakollarımıza saldıracak ve biz duymayacağız. Hani bizim heronlarımız vardı. Yoksa bu heronlar çektiği görüntüleri İsrail’e mi aktardılar? Eğer TSK ‘ya aktardıysa neden önlem alınmadı? Önlem alındıysa bu kadar şehit neden? Bir günde 11 şehit benim kanıma dokunuyor. Hükümetin ve TSK’nın derhal kamuoyuna açıklama yapması gerekiyor. Benim gibi sizlerinde aklında binlerce soru var cevapsız. Bu sorunların cevapsız kalmaması lazım.

Devlet Bahçeli OHAL istedi. Yanlış. Eğer bölgede Ohal olur ise daha kötü sonuçlar doğacağını sanıyorum. Bölgede yaşayan birisi olarak ben öyle görüyorum. Ankara ‘da nasıl görünüyor bilemem. TSK açıklamasında terör olaylarında artış olabileceğini belirtti. Eğer artış olacaksa siz ne yapacaksınız? Siz de önlemlerinizi arttırın. Başka yollara başvurun. Gerekir ise 100 000 asker ile Kuzey Irak’a girin. Her tarafı temizleyin gelin. Bunu da biz mi söyleyelim size. Gerçi aklın yolu bir derler. Mantıklısı da bu.

Hala düşünüyorum, Biz nerede yanlış yaptık. Acaba demokratik açılım politikamız mı geri tepti. Önce mahkemeye çıkarıp, serbest bırakıp, on ay sonra da tutuklamak nasıl bir mantık işi anlayamadım. Sizler anladıysanız, anlatın bizde bilelim. Yoksa demin dediğim gibi İsrail politikamız mı geri tepti. Ben her iki konuda da karamsar düşünüyorum. Bunun her ikisi de terör olayların artışında etkin rol oynamıştır. Ben şehitlerimize Allah’tan rahmet, TSK ve ailelerine başsağlığı diliyorum.

hidayetozdemir_0266@hotmail.com
 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..