Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Mıknatıs Gözlü Yarim

Mıknatıs Gözlü Yarim
 

Mıknatıs Gözlü Yarim


Ben bugün yıldızları saklamışım kumlara
Gün vuracak yüzüme, nur olacak her yerim.
Ayın keskin bakışı dokunacak sulara
Ocaklarda sönmeyen tükenmeyen bir narım
Beni benden alacak, mıknatıs gözlü yarim.

Her bakışı bir umman, dalmaya yürek ister
O gönül sarayında kalmaya yürek ister
Yazsam gönül namesi salmaya yürek ister
Sevdaları hoş görür, silinmeyen bir sırım
Beni benden alacak, mıknatıs gözlü yarim

Topladım kır taşını, sürdüm taş kınasına
Nazar boncuğu dizdim sevdamın binasına
Yüreğim bir deryadır gönlümün sunasına
Kaybetmem umudumu Allah kerimdir derim
Beni benden alacak, mıknatıs gözlü yarim.

Güllerdeki güzellik vurunca bahçelere
Ezan çiçeği gibi seslensem gecelere
Aşsaydım Kaçkarları çıksaydım yücelere
Dağı taşı yol etsem, tükenmez benim serim
Beni benden alacak, mıknatıs gözlü yarim.

RABATLI gözde nursun, bırak yüzüne vursun
Bendeki sevgileri hece hece okursun
Çözersin çileleri, al libaslar dokursun
Avuç avuç sür tene derde dermandır terim
Beni benden alacak, mıknatıs gözlü yarim.


Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....