Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '19

 
Kategori
Magazin
Okunma Sayısı
86
 

Mikser Misali

Hava da bir güneş esintisi ve arka plan da hafif bir rüzgar senfonisi...

Güne yüzünüze bir gülümseme kondurarak başlayın ve kendinize sıkıca sarılın. Gününüzün iyi geçeceğine kalpten inanın ve her günün yeni bir başlangıç olduğunu unutmayın; en azından bundan sonra ki hayatınız için...

Evet; günün motivasyonunu verdiğime göre artık başlayabiliriz. Ben önüme bir kap koydum ve elime de aldım mikseri. Bakalım malzemelerimiz ve içerikleri nelermiş;

İlk malzememiz DEDİKODU! 

Aslında dedikodu bir nevi bilgi paylaşımıdır. Bilgilendiren, öğreten bir şeydir. Tamam; biliyorum bu bilgiler genellikle abartılır ve hatta arkadan konuşmalı yüzüne sırıtmalı olur ama bilgi bilgidir işte. Duyduğum dedikodulardan size bir bilgi demeti sunuyorum, bakalım neler varmış; öncelikle beni en çok üzen bilgiden başlayacağım. Uraz Kaygılaroğlu ve Melis Kaygılaroğlu boşandı. Ne yazık ve üzücü bir durum. Bu kadar evliliğiyle, mutluluğuyla topluma örnek olan bir çiftin aniden bu kararı alması tüm sevenlerini üzdü. İşin ilginç tarafı bu çiftimizin en yakın arkadaşı olan Kaan Yıldırım ve Ezgi Eyüboğlu da yakın bir zaman da boşanmışlardı, yani yakın arkadaşların kaderi aynı oldu. Neyse sağlık olsun diyelim. En azından şuna seviniyorum; Uraz Kaygılaroğlu da Melis Kaygılaroğlu da gayet medeni bir şekilde bu kararı aldılar. Birbirlerini kırmadan, üzmeden; sevgilerini ve saygılarını koruyarak. Çok mütevazı bir hareket doğrusu. Ben şahsen aynısını Angelina Jolie ve Brad Pitt'ten de beklerdim, dünyanın en beğenilen çiftinin olaylı boşanması unutulacak gibi değil. Peki sonrası mı? Sondası şu ki; ekranların en gözde çifti olan insanlar aniden ayrılınca herkesin aşka inancı kalmıyor. En iyisi, biz kendimize olan inancımızı aşka olan inancımızdan üstün tutalım. Allah kendimize olan inancımızı bizden ayırmasın.

Gelelim bir diğer dedikoduya; sanat dünyasının billur seslilerinden Funda Arar Temmuz ayının ortasında yeni bir single çıkaracakmış. Vallahi özlemiştik doğrusu. Bu haber bence merak uyandıracak; şahsen ben Funda Arar'ın hem şarkısını hem de etkisini merak ediyorum. Bekleyelim. 

Allah herkese böyle bir arkadaşlık nasip etsin; diyerek biraz Ezgi Mola ve Enis Arıkan'dan bahsetmek istiyorum. Ne tatlılar değil mi? İkisi de tencere, kapak misali; eğlence onlarda, kahkaha onlarda. Böyle kankalık herkese kolay kolay nasip olmaz arkadaş. Baksanıza; Ezgi Mola ışletmeci sevgili Mustafa Aksakallı ile Çeşme'ye tatile gitti. Eee Enis Arıkan dayanamamış Ezgi'nin hasretine, koşmuş yanına. Vallahi Maşallah, billahi Maşallah. Yalnız düşünüyorum da; bu ikisiyle ne dedikodu yapılır var ya, çekirdek eşliğinde ve sabahlara kadar...

İlişkileri inişli - çıkışlı halleriyle orta yolu sağlayamayan Murat Dalkılıç ve Hande Erçel Rumelihisar'da yemek yerken görüntülenmişler. 4 saatlik yemeğin sonunda sorulan soruları cevapsız bırakarak tatillerine devam etmişler. Eee bir sürü soru vardır şimdi akıllar da; nasıl barıştılar, bundan sonra ne olacak, ufukta evlilik var mı falanlar filanlar. Umarım cevaplarını alırız. 

 

Bir tutam dedikodumuzu iyice karıştırıp muhallebi kıvamına getirdikten sonra geçelim bir diğer malzememize; ŞARKILARDAN TINILAR

Oh, en sevdiğim köşe. Şöyle bir arşivimize bakıyoruz; yenilerden, eskilerden ortaya koyalım. 

Hatırlıyor musunuz; Zerrin Özer'in bir şarkısı vardı, şöyle gençlerle stüdyo gibi bir yerde söylediği. Neydi o? Hı buldum; Paşa Gönlüm. Şarkı 90'lardan kalma bir antika. Ama tam bir şaheser. Belki abartmış olabilirim, buna da değer doğrusu. Şarkı da Zerrin Özer paşa gönlüne şöyle sesleniyor;

" Yılları çürüttün mü
Bunca zaman sonunda
Kendini büyüttün mü
Ne dostlar tükettin sen
Kaldın ondan sonra
Nerede hata yaptık diye sorma"

Gönlüne kızmak da haklı kadın, ne diyebiliriz ki. Şarkının etkisi hala devam ediyor, düşünün yıl 2019. 

Bu ara popüler şarkılardan biri olan Ufuk Beydemir'in "Ay Tenli Kadın" şarkısını dinlemeyen yoktur her halde? Şarkı okunmayı bekleyen bir kitabın aniden açılan en özel sayfası gibi. Özellikle Ufuk Beydemir'in şarkıda ki o anı çıkışları yok mu? İnsan diyor ki; tamam ya olmuş bu şarkı vallahi yüzyılın şarkısı olmuş. Bir de bence sesini duyurmuş ama tam değil olan sanatçılar var; İki Kardesh. Son şarkıları "Sen Güneşe Tutul Ben Sana" şarkıları tam bir hit, tam bir yaz şarkısı. İnsanın içinde çiçekler açtırıyor şarkı. 

Ama şu an herkesin dilinde olan şarkı "Olabilir" şarkısı, hani şu Mero adlı bir gencin yaptığı. İyi bir şarkı ama ben en çok nakaratını beğeniyorum. Klibi de izledim. Klipte ki yemek yeme sahneleri dikkatimi çekti; yahu Mero'cuğum o ne hunharca yemek yemektir? Ciddi ciddi itiraf ediyorum ki; o bölümlere gülmekten şarkıya odaklanamadım.

 

Ve son malzememiz, bir yemek kaşığı; HAFTANIN ENLERİ

Sayısal boyutta değil, merak etmeyin. Yani kalkıp size "Haftanın enleri ne kadardır?" diye sormayacağım. Benim ki sanatsal sözel boyut.

Haftanın şarkısı: Sera Tokdemir & Tarık İster - Bir Gün de

Haftanın Klibi: Mert Gider - Şenol Abi

Haftanın Dinlenmesi Gereken Sanatçısı: Şebnem Ferah (tüm şarkıları tek tek dinleyin, replay replay) 

Haftanın Eski Dizisi: Bizim Evin Halleri 

Haftanın Dizisi: Her Yer de Sen

Haftanın Filmi: Mogli / Orman Çocuğu

 

Evet; ben mikserimle bu azıcık olan malzemeleri karıştırdım, malzemeleri kullanmak artık size kalmış. Afiyet olsun...

Haftayı da Cemal Süreya'nın "Lavanta" şiirinin bir dörtlüğüyle kapatalım;

"Şimdiye dek düşünmediyseniz
Bakmayın içinde ne var,
Küçük bir kitaptır yaşamak
Elinde tutmaya yarar."

Sağlıcakla kalın...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 6
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 101
Kayıt tarihi
: 29.07.18
 
 

İçinden geçenleri, dilinin ucuna düşenleri kalemine anlatıyor. O da yazıyor. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster