Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Milat

Milat
 

:( Sevmediğim kötü hatıraları olan korkutan ürküten bir geceye girdik. 10 sene önce bugün depreme saatler kaldı. O gece hayatımızda çok şey değişti ve bunun izlerini hayat boyu taşıyacağız. Bu tarih Marmara Bölgesi’nde yaşayanlar için bir milat...

Bir daha asla hiçbir şey eskisi gibi olmayacak... Bu psikolojiyi bu korkuyu bu acıları üzerimizden atamayacağız.

Depremde gencecik yaşta hayatının baharında kaybettiğimiz Yasin KELEŞ’e Allah’tan rahmet diliyorum. Yengeme ve ailesine baş sağlığı ve sabır diliyorum.

Tüm kayıplarımıza rahmet diliyorum. Ailelere Peygamber sabrı diliyorum.

Haberlerde izledim, adamın biri 17 akrabasını kaybetmiş... arkadaşı eşi dostu hariç...

"En üzücü olanı, aradan 10 yıl geçmesine rağmen bu kayıplardan ders alınmaması!" diyor.

Devlet köprüleri ve bazı okulları iyileştirme yoluna gitti ama ya hastahaneler, konutlar...

Kurtarma ve yardım ekipleri yeterli miktarda ve her daim hazır halde mi?

Deprem sonrasında uzun vadede yaşanacak olan tüm olumsuzlukları gidermek için ne yapılıyor?

Ceset torbalarını önlem olarak saymıyorum. Onların ölene bir faydası yok... Tüm derdimiz insanlarımızın ölmemesi...

Deprem Dede’nin altını çizdiği üzere, “Deprem öldürmez, binalar öldürür’”

Hep yaptığımız gibi, yine üzerimize düşeni yapmıyor ve Allah’a havale ederek “Allah korusun!” diyoruz.

Vatandaş başka ne yapabilir ki!

Yasin Keleş’in ve depremdeki tüm kayıplarımızın ruhları şad olsun. :(

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..