Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '15

 
Kategori
Kozmetik
 

MilkShake saç bakım köpüğü

Bloğumda ham bana hemde sektörüme dair paylaşımlar yapmayı seviyorum. Şimdi size bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine kullandığım MilkShake saç bakım köpüğü hakkında bilgiler vermek istiyorum.

Bir kere bu ürünün kokusuna vurulacağınızı tüm samimiyetimle söyleyebilirim. Adı gibi tam bir MilkShale kokusu!

Banyodan sonra ıslak yada kuru saça bu krema kıvamındaki köpüğü yediriyorsunuz. Saçlarınız hem misler gibi kokuyor hemde inanılmaz yumuşacık. Ben saçlarım kuruduktan sonra tarama esnasında önce bu köpükten sürüp sonrasında hem daha rahat tarıyorum hem de kokusunun daha kalıcı olmasını sağlıyorum.

Sadece kuaförlerde satıldığını bildiğim bu ürün büyük kozmetikçilerde var mıdır bilemiyorum. Fiyatı ürünün kendisine göre normal sayılabilecek düzeyde. Eğer kokusuna aldanmayıp yeteri miktarda kullanırsanız uzun süre gidiyor. Ben üçüncü tüpe geçtim bile ??

Tavsiyedir.

Sevgiler.

 
Toplam blog
: 7
: 114
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

1990 Üsküdar doğumlu,  Gemlikte öğretmen bir anne ve babanın çocuğu olarak her daim öğretmenlerin..