Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Millî Görüş eğitim ocağı!

Millî Görüş eğitim ocağı!
 

Birçok kereler Numan Kurtulmuş’a dikkat çekmiştim burada.

Saadet Partisi büyük bir ivme yakalamıştı Numan Kurtulmuş’la!

Nereden gelecekti bu oylar?

Ak Parti’den tabi ki!

Olmuyordu öyle!

Numan Kurtulmuş’un tez elden Saadetten koparılması gerekiyordu!

Hem de mağdur olarak!

Ben referandumdan çok önce, gerek Necmettin Erbakan ve gerek Numan Kurtulmuş’un hükümete karşı söylemlerinden, olası bir referandumda Saadet Partisi’nin hayır oyu vereceği kanaatindeydim!

Beni yanılttılar!

Şaşırmamak işten değildi!

“Türkiye’ye ve Dünyaya adil bir düzen getirmeyi taahhüt eden bir zihniyet AB emrivakilerine evet diyecekti!” (bu gece Mustafa Kamalak aynı sözü tekrar etti!)

Olayı çözmek kolaylaşıyordu!

Saadet Partisi içinde bu görüşte olan büyük bir yekûn var! Bunlar “Milli Görüş” duygusallığından sıyrılamamış kesimler. Konjonktüre uymuyor bunlar ve ayıklanması lazım! Lazım ama partinin de belkemiği onlar!

Kalıyor Numan Kurtulmuş ve ekibinin “mağdur” olarak partiden çekilmesine!

Pragmatik bir düşünce bu!

Sorsanız Erbakan’la fikir ayrılığına düştüler!

Ne oldu şimdi?

Erbakan bir taraftan Numan Kurtulmuş’a “hadi koçum yolun açık olsun!” dedi, hem de eski dinozorları Saadet Partisine hapsetti!

Anlayacağınız Milli Görüş bir eğitim ocağı! Eğitimi alanlar merkeze entegre oluyorlar! Alamayanlar devam! Hoca işi biliyor!

Numan Kurtulmuş’un yolu açık şimdi!

Ne başı ağrıyacak, ne ayağına taş gelecek!

Ve bir gün bakacaksınız Başbakanımız olacak!

Yakındır.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..