Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '06

 
Kategori
Haber
 

Millet için mi ? Ümmet için mi ?

Gazete haberlerini okuyorum. Bir haber yine beni düşüncelere sevk ediyor.

Danıştay saldırganının babası 'Bu millet için oğlumu feda ettim' şeklinde demeç vermiş. Kanım donuyor. Öfkeleniyorum.

Oğlu Danıştay üyelerini öldüren bir eğitimci bir baba bu sözleri sarf ediyor. İşlenen vahşi cinayetin ardından bir baba güya oğlunu savunuyor.

Hangi ülkede yaşıyoruz biz? Türkiye mi? İran mı? Danıştay üyeleri laik Cumhuriyet'e sahip çıktıkları için hedef gösteriliyor ve bir avukat tarafından öldürülüyor. Cinayetin ardından avukatın babasının öğretmen olduğu ortaya çıkıyor. Baba önce yumuşak demeçler veriyor. Daha sonra gerçek yüzünü gösteriyor. 'Ben oğlumu millet için feda ettim.'

Yanılıyorsunuz. Bu olayda millet için canlarını feda eden sizin oğlunuz değil, danıştay üyeleridir. Onlar laik Cumhuriyet'i korumakta iken cinayete kurban gitmişlerdir. Onları saygıyla anıyoruz.

Bu babanın öğrencilerini nasıl bir zihniyetle yetiştireceğini düşünmek bile istemiyorum.

Şu an tek düşüncem cinayeti işleyenlere ve işlenmesini teşvik edenlere iyi bir ceza verilmesidir. Umarım adalet yerini bulur.

 
Toplam blog
: 28
: 2979
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

Yaşama dair herşeyle ilgileniyorum. Bunları sizlerle paylaşacağım. ..