Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Hızlı Tüketim
 

Millet trilyonları götürüyor

Millet trilyonları götürüyor
 

Elinde ki hortumla suları babasının çifliğinde imişcesine bol keseden o gözbebeği olduğunu hissettiğim motorunun tekerine, oturma yerine su değmedik bir milimlik yer kalmayana dek yağma Hasanın çeşmesinden geliyormuşcasına, sıktı sıktı sıktı.
Çalıştıkları kurumda yemek sonrası güneşe doğru yüzünü vermiş iken; buralar da dere de yok bu şırıltı nereden geliyor diye gözünü açtığında gördüğü manzara ile canı sıkıldı.

Sabrımı mı deniyor acaba diye düşündü kadın, televizyonda radyo da her türlü yayı organın da suyu dikkatli kullanın savurganlık yapmayın, bu kaynakların sonu yakındır diye yapılan söylemleri sanki masalmışcasına dinleyen duyarsızlardan biri idi ne denir böylesine ben sıfat bulamıyorum size bırakıyorum.

Sesini olabildiğince sakinleştirmeğe çalışarak; "Yakında yüzünüzü yıkayacak su bulamıyacaksınız bu gidişle" diyerek zaptetmeğe çalıştığı sinirlerinin ilk hamlesini bu şekilde geçiştiriverdi kadın.

Şöyle kaşını kaldırıp bir baktı, umursamadan suları yüreğime yüreğime sıkmağa devam etti ve konuştu evindeki harcamalara müslüman, devlet malını çar çur eden adını koyamadığım şahıs...konuştuyeniden;

- Millet trilyonları götürüyor benim yaptığım ne ki, iki kova su!
Hey tanrım aklıma sahip ol...Düşündüğü şeye bak, aslında yaptığı yalnışı biliyor bilmesine ama benim kasdetttiğim anlamı değil de maddi anlamı ilk etapta onu rahatsız eden.

Hergün işyerine ait ışıkları söndürmek birinci görevim oldu. Açık kalan musluklar, savurganca kullanılan canım beyaz kağıtlar... Çok canım sıkılıyor çok.

Çocuk iken bazen defterimizin orta sayfasından kağıt koparırdık uçak yapmak , resim çizmek veya benzeri nedenle babam ve annem çok darılırlardı buna. Yapılan davranışın yalnışlığı konusun da. Kurşun kalemimiz bitti deyince, babam biten kalemimizi görmek isterdi. Bakardı doğru söylüyor isek sonrasında yeni bir kalem için para verirdi.

Şimdi dilediğimce kullanabilirim, bende kalemleri hoyratça kullanabilirim. Geçmişte bu konuda ailemden aldığım güzel mesajlar ile kaynaklarımızı son derece tutumlu kullanmaya devam edeceğim buna gülen, alay eden, nesli tükenmiş gözü ile bakılsa bile bundan asla vazgeçmeyeceğim.

Eline süpürge almadan su kuvveti ile kapısının önünü temizleyen beyefendi yakında yüzünü yıkayacak su bulamayacaksın biline...

Sevgi ile kalın efendim.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..