Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Meslekler
 

Milletvekili adaylarının yıldızı Yıldız Hemşire

Milletvekili adaylarının yıldızı Yıldız Hemşire
 

Siyaset zor zanaattır, özellikle lider sultasının olduğu, menfaatlerin, çıkarların ön planda olduğu ülkemizde ben DSP yönetim kurulunda bir süre görev yaptım; İkbal vaatlerine rağmen kişiliğimden taviz vermemek adına istifa ettim.Birçok meslekdaşım milletvekili adayı ama ben bir cesur yürek milletvekili adayından söz etmek istiyorum; onun BMW-MERCEDES gibi pahalı arabası seçim yatırımı olarak harcıyacağı parası yok o yüreğini ortaya koydu üstelik memleketinden değil, AB parlamenterlerinin kürdistan başkenti yakıştırması yaptığı onun ise benim vatanımın ayrılmaz bir parçası dediği DİYARBAKIR'dan aday. O milletvekili adaylarının yıldızı YILDIZ hemşire.

Hayat hikayesine ulaşamadım
Hem kendisi hem eşi orta halli bir ailenin çocuğu olmalılar; Assubaylık ve hemşirelik mesleğini seçtiklerine göre; Ya da fakir, zengin çocukları pek assubay ve hemşire hatta öğretmen olmazlar, zor iştir çileli iştir bu meslekler ama o kadar onurlu bir o kadar emek isteyen sabır isteyen mesleklerdir.
Bu zor mesleği en zor koşullarda Güneydoğu'da yürütüyorlardı Murat assubay ve Yıldız hemşire hem de can pahasına.
Birisi yöredeki kör terörü önlemek adına, bölgenin huzuru adına hizmet veriyor, diğeri bölge insanına şifa dağıtmak için, yaralara ilaç olmak, ağrıları dindirmek için
Kara gözlü, şirin , ürkek ve sevgiyle , umutla bakan yöre çocuklarına bir yudum sevgi ve şifa için o bölgede;O bölgeyi ancak yaşayanlar bilir.
Yıllar önce Diyarbakır'ın Kulp ilçesinde birtek doktor vardı o da kadın doğum uzmanı olan genç bir doktor
Nezle olan, terörist kurşunu ile yaralanan, asker kurşunu ile vurulan teröristin bile ulaşabileceği tek insan, tek doktor
O doktor izine yada bir köye gidince umut askeri tabiblerdi; Sabah nizamiyenin önünde bekleşirdi, yaşlılar, çocuklar, kadınlar. Ne üste var ne başta hava soğuk, ayaz doktor ilaç yazsa alacak paraları yok feodal düzenin kurbanı masumlar; Kimi zaman numune ilaçlardan verirdi doktorlar imkansızı gerçekleştirmek çabasındaydılar Yıldız hemşirelerle birlikte

Birgün Yıldız hemşirenin ve eşinin izine giderken yolları kesiliyor; Tüm o zor koşullardan daha kötüsü oluyor; Silahsız sivil giyimli Murat assubay eşinin gözleri önünde bebek katilleri tarafından öldürülüyor Sevdiğiniz insan orada ölürken siz seyrediyorsunuz. Bir insana yapılabilecek en büyük zulüm, en büyük işkence; Çaresizlikle vicdansızlığın kendisini hiç olarak hissetmekle insanlık dışlılığının iç içe girdiği romanlarda bile zor rastlanacak bir dram. Beni de öldürün caniler feryadınıza soğuk bir gülüşle verilen yanıt, yaşam boyu unutamıyacağınız.

Yıldız hemşireyi herkez müdahil olarak katıldığı terörist başının mahkemesinde tanıdı.
Tanık'tı Yıldız hemşire
Terörün en çirkin yüzüne, insanlık dışı şekline en sevdiği insanın kurşunlanıp öldürülmesine tanıktı,
Lanet etmedi, hakaret etmedi
ASLA O YÖRE İNSANI İÇİN BİR SÖZ BİR HAKARET ÇIKMADI AĞZINDAN
Biliyordu çoğunluğun terörü lanetlediklerini
Sadece göz yaşları vardı, tüm metanetine rağmen zaptedemediği
Ben çocuklara şifa dağıtmak için oradaydım dedi; Ben hastalara ilaç olmak için oradaydım
"Neden" dedi
Çünki insanın yüreğinde insan sevgisi, insan saygısı vardı
Böylesine bir terörü insan olarak alıyamıyordu, ölçülerine sığmıyordu
onun için soruyordu "Neden"
Yıldız hemşire acılarına rağmen ayaktaydı, onurlu başı dik
Bayrak direği gibi, omuzlarındaki insanlık yükünü taşımak için, sağlam dimdik
Ve bayraklaştı Yıldız hemşire
Sembolleşti
Yıldız hemşire için kim ne yaptı bilmiyorum ama Yıldız hemşire bu toplum için bir örnek
o Terörün sona ermesi için uğraşıyor;Bahçeşehir üniversitesinde Terör okuluna gidiyor
Bu yüzden o bölgeden milletvekili bağımsız adayı
Yıldız hemşireye herkezden önce o yöre halkı destek vermeli
Çünki o insanlığın, yiğitliğin, kardeşliğin sağlam karekterinin sembolüdür
Başarılar dilerim sevgili Yıldız hemşirem yolun açık olsun

Not.Yazı konusunda destek ve fikirlerinden dolayı sevgili meslekdaşım E.Hv.Kd.Bşçvş. Hüseyin SAVCI'ya teşekkürler.

 
Toplam blog
: 45
: 10277
Kayıt tarihi
: 17.10.06
 
 

1948 Edremit doğumluyum.Kara Kuvvetleri personel okulu ve Dicle üniversitesi sosyal bilimler Sevk ve..