Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Milli Bayramlar Milli Eğitim Bakanlığının tekelinden çıkmalı!

 

 

Bana sorarsanız Milli Bayramları Milli Eğitim Bakanlığının tekelinden çıkarmak lazımdır.

Belediyeler bu işte öncü olmalıdır.

Ve daha görkemli olur bu bence!

Daha genele yayılır!

Daha katılımlı olur.

Askerî, sivil erkânın ve halkın buluştuğu, kaynaştığı şenlikler olur.

Milli Eğitim Bakanlığı bu işi beceremiyor.

Milleti de bayramlardan soğutuyor!

Belki de Milli Eğitim Bakanı bunu itiraf etmeye çekindi!

Bahane aradı!

 

Not: Küçük bir araştırma yaptım bu konuda da ; Almanyada milli bayramlar okullarda değil de eyalet ve federal meclislerde kutlanırmış!

http://digm.meb.gov.tr/yurtdisigorev/rehber/rehber_iii_almanya.html

Zannetmiyorum oradan esinlensinler!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..